سرمربی تیم ملی می گوید خودش تا به حال پیشنهادی برای سرمربیگری در کشورهای خارجی نداشته است.

گپ کوتاه خبرآنلاین با سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران؛در مورد آخرین وضعیت تیم ملی،شرایط وزنه برداران،خاطره ای که او از رفتن به استادیوم فوتبال دارد و از همه مهمتر دیدار با رهبر معظم انقلاب که قرار است سه شنبه همین هفته اتفاق بیفتد.«خیلی خوشحالم که این اتفاق می افتد.از ایشان که فرصت این ملاقات را فراهم کرده اند ممنونم.»
شما کرمانشاهی هستید و در شهر خودتان مقام معظم رهبری را ملاقات می کنید.
بله.فکر می کنم صحبت های ایشان می تواند هم در زندگی شخصی و هم در زندگی ورزشی ما تاثیر گذار باشد.قطعا از فرصتی که به وجود آمده نهایت استفاده را خواهم کرد.
پس از اردوی سندج نقریبا یک هفته است که در تهران اردو زده اید.کمی در مورد آمادگی بچه ها و شرایط تیم ملی حرف می زنید؟
شرایط خوب است و بچه ها با انگیزه بالایی تمرین می کنند.اردوی ما با 10 نفر در حال برگزاری است که دو نفر در پایان این اردو خط می خورند.همه بچه ها خوب هستند و واقعا انتخاب از بین آنها کار سختی است.البته من از همین حالا گزینه های خود را انتخاب کرده ام اما بهتر است تا روز پایانی نام آنها را اعلام نکنم.
در یک هفته اخیر اتفاق خوبی برای وزنه برداری ایران افتاد.دو نفر از ملی پوشان سابق ما در کشورهای همسایه به عنوان سرمربی مشغول به کار شدند.نظر شما در این مورد چیست؟
من که از این بابت خیلی خوشحالم.اینکه خارجی ها به کار ایرانی ها اهمیت می دهند و به ما اعتماد دارند اتفاق خوبی است.اما دوست دارم که این عزیزان بدانند که چرا تا چند سال گذشته از این اتفاقات نمی افتاده است.مدیریت قوی حسین رضا زاده و کار کردن ایرانی ها در کنار هم نتایج مثبتی داشته است. خارجی ها هم فهمیده اند که ایرانی ها می توانند وزنه برداری را متحول کنند.بهترین نتایج وزنه برداری ایران با مربیان ایرانی رقم خورده است.نتایجی که حتی در زمان ایوانف هم مشاهده نشده است.من برای همه مربیان ایرانی آرزوی موفقیت می کنم و به نظرم اشخاصی مثل پانزوان،برخواه و نصیری نیا هم می توانند در کشور های دیگر مربی گری کنند.
خود شما تا به حال پیشنهادی از کشور های دیگر داشته اید؟
نه،من به فعالیت کردن در تیم ملی راضی هستم.اما پیشنهادی هم نداشته ام که بخواهم روی آن فکر کنم.
شما برای تماشای بازی تیم ملی با بحرین به ورزشگاه رفتید.خاطره خوبی برایتان رقم خورد.
به هر حال باید قبول کرد که جذابیت های فوتبال بیشتر است.من واقعا از بازی بچه ها لذت بردم.ایران نیاز داشت که بحرین را شکست دهد.اما این برد نمی تواند همه چیز باشد و قطعا پایان کار نیست.ولی مطمئنم که ملی پوشان ما می توانند در بازی های بعدی هم موفق باشند.
قبلا هم برای تماشای بازی به ورزشگاه رفته بودید؟
بله؛بازی ایران و استرالیا بود.آن بازی یک بر یک مساوی شد و بعد هم که ایران رفت جام جهانی.کلا رفتن من به ورزشگاه خوش یمن بوده است.
خبری از علی حسینی دارید؟می دانید او چه کار می کند؟
خبر ندارم ولی امیدوارهستم که بتواند به آروزهای خود برسد.
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    40 3
    با این هیکل، خیلی بده که آدم نون بازوش رو نخوره. هم جنابعالی هم رئیس مدیریت قوی ات.
  • امیر IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
    2 1
    آقای باقری بهتر است به جای اینکه با مجیز گویی رئیستان جای پای خود را محکم کنید و برای خود از این نمد کلاه بدوزید، کمی هم منطق و فهم را جایگزین کنید. مدیریت قوی را برای حالتی بکار میبرند که قهرمانان و کسانی که در حوزه ای تخصص دارند را بکار بگیرند نه اینکه آنها را فراری دهند. به این اتفاق آقا باقری محترم میگویند فرار سرمایه ها و نشانه مستقیم ضعف مدیریت است!
  • محمد IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    6 1
    با سلام/ کار دنیا را ببینید تو راخدا/تو یک کشور وقتی قهرمان بلامنازع جهان اعلام طرفداری از مسئولین اون حکومت را می کنه به دید بعضیا چقدر ضعیف میاد!!این حسین رضا زاده بنده خدا باید چه کار واسه این مملکت می کرد که اینقدر دشمن پیدا نمیکرد! اون از دوره قهرمانی خودش این هم از مدیریتش ... این هم از بعضی کامنتها...عجب