پس‌لرزه‌های ناکامی در جذب بیرانوند؛ یک استقلالی استعفا داد!

ورزش سه نوشت: علی امیری با ارسال نامه‌ای به حجت کریمی، استعفای خود را از سمت قائم‌مقامی باشگاه استقلال اعلام کرد.

امیری که امروز در بین هواداران پاسخگوی سؤالات‌شان بود و در هفته‌های گذشته تلاش زیادی برای کمک به استقلال از اوضاع نقل و انتقالات داشت، به‌واسطه آنچه که آن را نبود پول کافی در فصل نقل و انتقالات و ممانعت از بستن یک تیم پرستاره می‌داند، از سمت خود کنار کشید.

ممکن است امیری به جز نامه استعفاء، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد؛ به هر صورت او با انتشار این جملات از سمت خود به‌عنوان قائم‌مقام در باشگاه استقلال کنار کشید.

باید دید واکنش حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، به استعفای علی امیری چه خواهد بود و آیا با رفتن او از این باشگاه موافقت می‌کند یا خیر.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1785978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهین SG ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    فکر کن چقدر سوزش داره!!! چند روز تمام توان و وقت نقل و انتقالاتت رو بذاری برای خرید بیرانوند بعد توی این مدت : تمام گزینه های اول سر مربیت مثل عارف آغاسی و رضا اسدی و ‌...‌ به تیمهای دیگر بپیوندند. نهادهای نظارتی بپرسند تو که اینقدر پول داری چرا بدهیهای بیشمارت رو نمیدی تا مجبور نباشی مدام کاسه گدایی دست بگیری تا پول استراماچونی و پادوانی و سیلوا و سانتاکلارا و...‌ رو بپردازی! بعد بپرسند اون هوادار مثلا متمولت(که زمان عضویت در هیات مدیره بهتون وام با بهره ۷۰٪ داده بود) این پولها رو از کجا آورده؟؟ بازیکنان خودت یقه ات رو بگیرن که تویی که اینهمه پول داری چرا طلب فصل پیش ما رو نمیدی؟ بازیکنان پای قرارداد جدید و نفرات درجه یک فصل قبل مبنای دستمزدشون رو قرارداد بیرانوند قرار بدهند آخرش هم نتونی بیرانوند رو بگیری از همه بدتر تهدید به شکایت بابت اغوای بازیکن رقیب بشی و خطر بسته شدن دو پنجره انتقالاتی و جریمه ۴۰ میلیاردی بیخ گوشت باشه بد جور سوزش داره نه غلام؟؟؟!!!
  • استقلای IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
    0 0
    برو جای همیشگی تو بزرگ لونگی دار بودی