شناسایی و جمع آوری ۷۳ انشعاب غیرمجاز آب در کردان استان البرز

مسئول روابط عمومی شرکت آبفا استان البرز اعلام کرد: طرح فوری جمع آوری انشعاب های غیرمجاز آب در مناطق شهری و روستایی این استان آغاز شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز، علیرضا لرستانی گفت: در نخستین گام این طرح ۷۳ انشعاب غیرمجاز آب در منطقه کردان استان البرز شناسایی و جمع آوری شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح یک هزار و ۳۰۰ متر شبکه غیرمجاز از جنس پلی اتیلن به قطر ۷۵ میلی متر در بلوار کردان شناسایی و پس از جمع آوری به شرکت آبفا کوهسار انتقال یافت.

لرستانی گفت: با توجه به پدیده خشکسالی و ضرورت تامین آب مشترکان مناطق شهری و روستایی استان البرز در تابستان گرم ۱۴۰۲ افزون بر شناسایی و جمع آوری شبکه های غیرمجاز ، اقدام لازم جهت مصرف بهینه آب به عمل خواهد آمد.

مسوول روابط عمومی شرکت آبفا استان البرز با اشاره به افزایش مصرف آب و کاهش افت فشار در طبقات بالایی ساختمان ها افزود: انتظار می رود ساکنان البرز در مصرف آب صرفه جویی کنند.

لرستانی بیان کرد: اکنون طرح ها و پروژه های مختلفی برای تامین آب شرب مردم استان البرز در دست اقدام است در عین حال با توجه به محدودیت منابع آب سطحی و زیر زمینی همکاری و همراهی در کاهش مصرف آب می تواند به عبور از دوره تنش آبی کمک کند.

آبفا البرز بیش از یک میلیون و۳۲۶ خانوار شهری و روستایی تحت پوشش دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =