بودجه ۳۷۰میلیاردی برای کاهش مشکلات آب‌رسانی خواف

۳۷۰ میلیارد ریال برای کاهش مشکلات آب‌رسانی خواف تخصیص یافت.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: ۳۷۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون برای اجرای طرحهای آبرسانی و کاهش مشکلات کم آبی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان تخصیص یافت.

محسن چهکندی اظهار داشت: برای رفع مشکلات آبرسانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف به صورت مشارکتی با همت قرارگاه سازندگی سپاه ۳۷۰میلیارد ریال در مرحله نخست برای حفر چاه، اجرای خطوط انتقال و ساخت مخزن سرمایه‌گذاری شده و طرحهای آن با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

وی افزود: سپاه نیز در مرحله دوم قرارداد رفع مشکلات آب ۲۶روستای خواف در بخش‌های جلگه زوزن، مرکزی، سلامی و نشتیفان شهرستان خواف را اجرا می کند.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف ادامه داد:با توجه به افزایش مصرف آب و افزایش گرمای هوا در این شهرستان، مخازن موجود با افت جدی و بحرانی رو به رو شده است.

چهکندی افزود:تا ۲ سال گذشته شهر خواف دچار کمبود آب شده بود که با حفر چاه این مشکلات مرتفع شد، اما اکنون به دلیل رشد جمعیت تا چند سال آینده باید هر ساله یک حلقه چاه حفر شود. از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =