سهم ۱۸ هزار نفری بانوان چهارمحال وبختیاری  از ورزشکاران سازمان یافته استان

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته ۹۱۰ مقام کشوری انفرادی، ۱۶ مقام تیمی کشوری و ۱۰مقام بین المللی و برون مرزی توسط بانوان ورزشکار این استان کسب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، موعود بنیادی فرد اظهار داشت: عرصه‌های بین‌المللی فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و سیاسی میدان نمایش دین و فرهنگ کشورهای مختلف است و البته حضور زنان در این عرصه می‌تواند گویای بسیاری از ارزش‌های حاکم بر جامعه خود باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از زیباترین و اثرگذارترین عرصه‌های بین‌المللی، میدان رقابت‌های ورزشی است که زنان محجبه ایرانی توانسته‌اند با حضور مقتدرانه خود در زمینه های مختلف ورزشی پیام اقتدار، استقلال و آزادی زنان مسلمان را به جهانیان برسانند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان چهارمحال و بختیاری از عفیف ترین ها در کشور هستند و در وقایع اخیر با کمترین تنش از مشکلات عبور کردند و این نشان دهنده اصالت بالای ورزشکاران این استان است.

بنیادی فرد با اشاره به ضرورت حفظ حجاب و عفاف تاکید کرد: حجاب و عفاف فقط مختص بانوان نیست، حجاب چشم، رفتار و گفتار نیز باید توسط همه افراد جامعه اعم از آقایان و بانوان مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حضور مقتدرانه زنان ورزشکار ایرانی در عرصه های بین المللی و با رعایت حجاب اسلامی تأثیر بسیار زیادی در ورزشکاران زن مسلمان دیگر کشورها دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: در سال گذشته ۹۱۰ مقام کشوری انفرادی، ۱۶ مقام تیمی کشوری و ۱۰مقام بین المللی و برون مرزی توسط بانوان ورزشکار این استان کسب شد.

وی یادآور شد: در استان چهارمحال و بختیاری ۴۵ هزار ورزشکار سازمان یافته وجود دارد که ۱۸ هزار نفر از این جمعیت را بانوان تشکیل می دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1788521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =