ایسنا نوشت:

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در اطلاعیه‌ای خبر داد:این سایت به آدرس www.eslahat76.ir به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده است و طی روزهای آتی رسما کار خود را شروع می‌کند. در این سایت ضمن پاسداشت، گسترش و ترویج اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بر هویت دینی و ملی ملت ایران تاکید خواهد شد و براساس اصل 8 قانون اساسی، امر به معروف و نهی از منکر را که وظیفه همگانی و متقابل دولت و حاکمیت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت و حاکمیت است، در سرلوحه فعالیت‌های خود قرار خواهد داد.
در این سایت همچنین قرار است آخرین اخبار مربوط به همایش سراسری هم‌اندیشی اصلاح‌طلبان و نیز آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها و بیانیه‌ها و مواضع رسمی اصلاح‌طلبان منتشر شود.
 همچنین فارس به نقل از سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس  نوشت: فراکسیون اقلیت مقرر کرده است که رایزنی بیشتری با سایر گروه‌های اصلاح‌طلب جهت حضور در انتخابات آینده انجام دهد.
 

داریش قنبری نماینده مردم ایلام و سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی به جلسه اخیر اعضای این فراکسیون در مجلس اشاره کرد و گفت: طبق روال معمول اعضای فراکسیون اقلیت روز گذشته تشکیل جلسه دادند.

وی در این باره افزود: این جلسه به بررسی اخبار روز کشور اختصاص داشت و اعضای فراکسیون نظرات خود را در رابطه با این اخبار مطرح کردند.

قنبری ادامه داد: در ادامه جلسه مباحثی نیز در خصوص حضور اعضای فراکسیون اقلیت در انتخابات آینده مطرح و اعضا نظر خود را در رابطه با این موضوع اعلام کردند.

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: در جلسه روز گذشته مقرر شد که فراکسیون اقلیت رایزنی بیشتری را با سایر گروه‌های اصلاح‌طلب جهت حضور در انتخابات آینده انجام دهد.
 

/212219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 178875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    29 1
    سلام بر سید محبوب خدا حفظش کنه
  • بدون نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    9 0
    فيلتر ميشه!
  • بدون نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    7 0
    ان شا لله که خیر است و باعث خیر می شود
  • سانسور نکنید IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 6
    نماینده های به اصطلاح اصلاح طلب در طول چهار سال گذشته چه کاری کردند که الان انتظار دارند با راه اندازی یک سایت آن هم در آستانه انتخابات رای مردم را جمع کنند؟ چرا تا به حال دنبال رسانه نبودند تا مطالبات مردم را مطرح کنند؟ حالا که به انتخابات نزدیک می شویم برای کسب قدرت یاد رسانه ها افتاده اند؟
  • بدون نام IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    4 0
    دم شما گرم.
  • بدون نام IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    10 0
    تا حالا فیلتر نشده؟