رضایتنامه ۸۰۰ هزار دلاری برای مهاجم محبوب یحیی

خبرورزشی نوشت: باشگاه سپاهان برای فروش شهریار مغانلو ۸۰۰ هزار دلار در نظر گرفته است.

شهریار مغانلو فصل قبل آقای گل لیگ برتر شد ولی با مدیران سپاهان اختلاف نظرهایی پیدا کرد. شهریار که فصل بسیار خوبی را سپری کرد، در اردوی ترکیه با سپاهانی ها حضور دارد ولی شایعه جدایی او از این تیم طی روزهای گذشته به صورت جدی به گوش رسید. یحیی گل‌محمدی که یک نیم فصل با مغانلو در پرسپولیس کار کرده بود، علاقه زیادی به این بازیکن دارد و همواره از اینکه شهریار را دوباره در تیمش داشته باشد، استقبال می کند.

از همین رو با توجه به اینکه سپاهان کاوه رضایی و عیسی آل کثیر را به خدمت گرفت و همچنین به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است، گفته شد که شهریار از سپاهان جدا خواهد شد و به پرسپولیس بازخواهد گشت. با توجه به اینکه سپاهان و پرسپولیس رقبای جدی هم در لیگ محسوب می شوند، مشخص بود که باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی حاضر نیست به پرسپولیس بازیکن بدهد.

اتفاقی که در نهایت هم رخ داد و حضور مغانلو در پرسپولیس منتفی شد. شنیده ها حاکی از آن است که سپاهانی ها به مغانلو اعلام کردند نمی تواند راهی پرسپولیس شود ولی اگر پیشنهاد خارجی داشته باشد، می تواند با پرداخت ۸۰۰ هزار دلار که حدودا ۴۰ میلیارد می شود، از سپاهان جدا شود. حال مشخص نیست آینده شهریار در سپاهان چه خواهد شد و او فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند یا راهی تیم دیگری می شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1789697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاج حسین IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    9 2
    بار کجی که سرپرست استقلال به مقصد نرساند مدیران سپاهان به مقصد نخواهند رساند آنها هم در عمل مغانلو را وهمینطور عیسی را به گزینه ای که نه راه پس برایشان بماند ونه راه پیش پرسپولیسی که تیم برای آسیا میبندد چرا سپاهان در راه او سنگ اندازی میکند؟
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    8 4
    سپاهان شده شعبه دوم پرسپوليس
  • جاوید IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    2 1
    همش دروغه و گذاشتن مردم سر کار.
  • جابر IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    3 9
    شهریار داشت کار خودشا در سپاهان انجام میداد اطرافیان یحیی و خبرنگاران پول گرفته انقدر متن زدن تا هوایی شد و حالا باشگاه تصمیم گرفت که اگر میخاهد جدا شود برود یه تیم خارجی یا انقدر نیمکت نشین شود که دیگر بل حوسی نکند این است سزای آدم تیم فروش، کسی که تا پرتغال بود جز سپاهان نتوانست کسی نجاتش دهد
  • سلطان پرسپولیس IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    0 0
    چقد سپاهانیا حسودن...همین الانم اگه تو لیگ اسم و رسمی دارید فقط بخاطره بازیکنای پرسپولیسه...رامین و فرشاد و بقیه حالا میخان یه مغانلو رو بدن ب پرسپولیس دارن خودشونو میکوشن...وای وای از اصفهانیا
  • S IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 0
    فصل بعد شهریار ازاده وبه راحتی میاد پرسپولیس وانوقت منتظر انتقام سخت باشید