آخرین خبر از پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی | نظام پرداختی پزشکان اصلاح می‌شود

ایسنا نوشت:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به آغاز مرحله دوم پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان،‌ گفت: ظرفیت پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی ۲ برابر شد.

میرهاشم موسوی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان فوق تخصصی کیش با بیان اینکه در مرحله اول برای ۴۰ هزار بازنشسته تامین اجتماعی وام ۲۰۰ میلیون ریالی تعلق گرفت، اظهار کرد:‌ در مرحله دوم این طرح، به ۸۰ هزار بازنشسته تحت پوشش، این وام قرض الحسنه اختصاص خواهد یافت.

وی همچنین از اصلاح نظام پرداختی به پزشکان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: این اصلاح در پرداختی‌ها بر اساس شاخصه‌های عملکرد خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در قالب این طرح ضمن اصلاح و جبران پرداختی‌های پزشکان، ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در رابطه با حقوق بازنشستگان نیز بیان کرد: افزایش حقوق بازنشستگان اول سال رقم خورده و سازمان تامین اجتماعی تمام تعهدات خود را نسبت به افزایش سنوات انجام داده است.

«موسوی» با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم معتقد به خدمات رسانی و امید آفرینی است، گفت:‌ رویکرد ما اجرای برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه حکمرانی تامین اجتماعی است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1790673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =