عشق ورزیدن به مردم، زیباترین ترنم گفتگو با پروردگاراست

مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری درپیامی ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت عشق ورزیدن به مردم، زیباترین ترنم گفتگو با پروردگاراست و توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،متن پیام دکتر علی نصیری مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی به شرح ذیل می باشد

" سلامت جسم ، جان و روان، زیربنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است. این مهم جز از منظر کمک و یاری رساندن به مددجویان نیازمند و رسیدگی به امور معلولین، آسیب دیدگان اجتماعی و محرومین میسر نخواهد شد.

عشق ورزیدن به مردم، زیباترین ترنم گفتگو با پروردگاراست و توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم، موجبات رضایت پرودگار متعال را درپی خواهد داشت و به یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به خوبی از این فرصت، در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و موثر به مردم نهایت استفاده را ببرند. قطعا کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

اینجانب در آستانه فرارسیدن ایام محرم الحرام، با تاسی از فرمایش سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین که فرمودند: بدانید نیازمندیهای مردم که [به شما مراجعه می کنند] از نعمتهای الهی است پس نعمتها را افسرده نسازید [یعنی مبادا با رنجاندن مردم نیازمند کفران نعمت کنید] که این وظیفه خدمت رسانی به دیگران محول خواهد شد ضمن تقدیر از کارکنان مراکز دولتی و غیر دولتی و تمامی عزیزان تلاشگر و خدمتگزار بهزیستی، از زحمات تمامی فعالان این حوزه که با صبر، شکیبایی و مسئولیت پذیری باعث تسکین آلام معلولین، مستمری بگیران، کاهش دغدغه های مددجویان و ارتقای سطح سلامت روان جامعه فعالیت دارند، تقدیر و تشکر می نمایم."

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1790904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =