۲۷ نفر
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
سفسطه می‌کنی یا سوادش را نداری آقای میثاقی؟

در تمام حرف های بی سر و ته حسین قربان زاده ، تنها کلمه ای که در راستای مسئولیتش به عنوان مسئول خصوصی سازی کشور در برنامه محمدحسین میثاقی بود طعنه غیر مستقیم به عدم پرداخت حق پخش بود.

حرفی که استدلال های حال به‌هم‌زن محمدحسین میثاقی بار دیگر نشان داد چقدر دلایل تلویزیون برای نپرداختن حق پخش سست و بی اساس است. میثاقی با شنیدن جمله حق پخش انگار که کسی توی گوشی اش نهیبی کشیده باشد رفت به سمت آسمان ریسمان!

از مجلس گفت، آدرس کوچه اشتباهی و اینکه چون تیم های فوتبال ، دولتی هستند پس نباید پولی از بودجه و درآمدهای تلویزیون دولتی به حساب شان برود. نکته اما ساده است. میثاقی که حتی به الزامات قانونی برنامه ششم و قانون حق پخش حداقلی همین مجلس هم اشرافی نداشت تا پاسخ قربان زاده را بدهد، در حالی از بودجه های دولتی می گوید که پاسخ نمی دهد اگر واقعا از جیب دولت به دولت است ، سازمان مطبوعش از دولت ها، وزارتخانه ها، نهادهای دولتی و حاکمیتی برای هر پروژه تبلیغی یا ترویجی چقدر پول می گیرد؟

از قراردادهای نجومی با فلان بنیاد تا بودجه هایی که در قالب ساخت برنامه های مشارکتی از همین دولتی ها و شبه دولتی ها می گیرد. اگر از این جیب به آن جیب است که چرا می گیرید؟ با کدام مجوز قانونی می گیرید و چرا به بودجه مصوب سالیانه تان پایبند نیستید؟

اگر می گیرید پس چرا نمی گویید برای هر دقیقه فوتبال چقدر درآمد دارید؟ استقلال و پرسپولیس کدام ریال از درآمدهای دولتی را می گیرند و چطور باید خود را اداره کنند وقتی نان زحمت آنها در جیب شما می رود ؟
همین امسال کل بودجه اعلامی سازمان تا حدود ۸ هزار میلیارد بوده اما حسین قربان زاده فقط درآمد ناشی از پخش زنده های فوتبال را ۱۵ هزار میلیاردتومان اعلام کرد و واکنش تان سکوت بود. این پول ها درآمده و کجا اظهار شده است؟ اگر عدد غیر واقعی است چرا برایش واکنشی نداشتید؟

این یقه دریدن بی فکت تنها باعث تمسخرت می شود، آقای میثاقی!

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1790939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    43 5
    میثاقی می‌دانست که حق با قربانزاده است و سیما پوا حق پخش تیم‌ها را نمی دهد ولی باید از سازمان مطبوعش هرچند به ناحق دفاع میکرد و سرخ و سفید شدن چهره اش کاملا گویای مسئله بود.
  • محسن IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    25 5
    ای قربون اون قلمت
  • US ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    17 1
    شاید راه بهتر مجوز تأسیس شبکه تلویزیون غیر دولتی فوتبالی ( ورزشی ) باشه همانند تمام کشورهای دنیا ( با دو سه مورد استثناء) برای رفع مشکل قانونی ( قانون اساسی) همانند سایر بخش ها بکمک اصل ۴۴ می‌توان چاره جویی نمود، بی شک تراز مالی اقتصاد فوتبال پیش نیاز رشد همه جانبه آن در همه جوامع محسوب می شود
  • علی IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    26 4
    اتفاقا حرف درستی زد هیچ کجای دنیا تلویزیون دولتی فوتبال باشگاهی پخش نمیکنه باید قانونی وضع شود شبکه های ورزشی خصوصی تاسیس شود مطلب دوم در فوتبال حرفه‌ای دنیا پخش رایگان فوتبال نداریم طرفداران هر تیم بازیهای فوتبال تیم مورد علاقه خود را یا بصورت پکیج یا موردی خریداری میکنند و درآمد تیمی که بیشترین طرفدار را دارد مشخص میشود بنابراین هیچکس نمی‌تواند اعتراض نماید
  • یا امام رضا ع IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    19 46
    سرمنشا تمام فسادها خود تاج پرسپولیسی است اگر آدم درستکاری بود در نیم فصل اول افشاریان را اخراج می کرد پس خیلی هم سخت نیست درک کردنش دودوتا ۴ تا. دو +سه مساوی پنج
  • یا الله IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    14 26
    من طرفدار و عاشق استقلال هستم به قلب قرآن کریم قسم می خورم از هیچکدامتان ناداوران و کمک ناداوران نخواهم گذشت دست من و یقه ی تو قرار ما سر پل سراط
  • محمد IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    44 10
    این بابا اگه معرفت داشت زیراب عادل ولینعمش را نمیزد حالا چه انتظاری داری؟ هرکاری میکنه که فقط بمونه حتی....
  • ناشناس IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    22 2
    حالا یکی پیدا شده داد میزنه طرفدار اینا پول گرفتن دارن سرت کلاه گذاشتن اونوقت تو چسبیدی به حق پخش این همه افشاگری به مذاق تو خوش نیومد
  • ابراهیم IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    33 7
    این میثاقی برای بیرانوند تمام قوانین را از حفظ بلد بود .خیلی هم از همه چیز سراغ دارد ولی اصلا به فکر ویا علاقه ای به وجدان و فوتبال پاک ندارد و خلاص .اصلا چرا این ادم باید مجری تلویزیون برای یه تیم خاص باشد .
  • کوروش هخامنشی IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    45 2
    فساد تو کشورمون بیداد میکنه لعنت به همه شون
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    37 9
    یه سیاه باز درجه سه ! تعجبم از عادله که چطور این آدم فیک رو پر و بال داد ؟!
  • صادقی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    10 6
    البته آقای عشنودی شما هم منطقی نمیگویی
  • هادی آقا IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 1
    هردوش
  • GB ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    11 6
    و مردم هم هیچ نظری ندارند!!!!!؟ آقای عشوندی پس لطفا هر موقع خودتان چیزی می نویسید محل اظهار نظر مردم را در انتهای صفحه حذف کنید تا حداقل اینگونه صداقت خود را در عدم پذیرش انتقاد نشان بدهید.
  • حسین IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 0
    مگه تموم تیم ها دولتی هستن؟