۱۸هزار کارگاه تحت پوشش تامین اجتماعی قزوین قرار دارد

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: حدود ۱۸هزار و ۳۶۰کارگاه در سطح استان وجود دارد که کارکنان آن‌ها تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمید کوزه‌گرها، مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین به همراه محسن شمس‌الدینی مدیر درمان تامین اجتماعی در نشست خبری با رسانه‌های استان که به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، اظهارکرد: ۲۶۹هزار و ۳۳۱بیمه شده تامین اجتماعی در استان قزوین وجود دارد که از این تعداد ۱۸۳هزار و ۵۰۵نفر بیمه شده اجباری هستند.

او با بیان اینکه کارفرمایان از شرکای اصلی ما هستند که بیشترین حق بیمه را پرداخت می‌کنند، افزود: هدف ما این است که شرکت‌ها و کارگاه‌ها روال عادی را ادامه دهند اما گاهی با مشکل مواجه می‌شوند که برای این کارگاه‌ها بخشودگی جرایم درنظر گرفته شده و تا پایان مرداد ماه این امکان برای آن‌ها فعال است.

کوزه‌گرها گفت: ۴۲نوع خدمت که توسط این سازمان به ارباب رجوع ارائه داده می‌شد، غیرحضوری شده و این اقدام، ۹۰میلیون ‌بار مراجعه را به این سازمان کاهش داده است.

این مسئول ادامه داد: در یک سال گذشته رتبه اول را در استقرار میز خدمت حضوری و در میز خدمت الکترونیکی رتبه پنج را کسب کردیم و در سه ماهه چهارم سال، رتبه چهارم را در بین ادارات کل تیپ دو و رتبه ششم را در بین ۳۴اداره کل و رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی به دست آوردیم.

او افزود: اکنون در سطح استان حدود ۱۸هزار و ۳۶۰کارگاه وجود دارد که کارکنان آن‌ها تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

کوزه گرها گفت: ۶۴درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند زیرا قزوین جزو استان‌های صنعتی محسوب می‌شود و جمعیت کارگری بالایی دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین اظهارکرد: همچنین به بیش از ۴هزار نفر مقرری بگیر، ماهانه ۲۴میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان پرداخت می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1791076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =