تفاهم نامه آموزشی، حمایت حقوقی و قضایی از اصحاب فرهنگ و هنر در استان سمنان امضاء شد

تفاهم نامه آموزشی، حمایت حقوقی و قضایی از کارکنان و اصحاب فرهنگ و هنر استان سمنان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز مسوول آموزش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در سالن همایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان هم در این نشست گفت: ۲۵۰ خبرنگار رسمی، ۴۰۰ نویسنده، بین ۴۰ تا ۵۰ ناشر، ۱۰۰ موسسه فرهنگی، ۲۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجد، ۷۰ چاپخانه فعال و ۱۰۰ آموزشگاه آزاد هنری، در این استان فعالیت دارند.

فرشید فلاح، امضای این تفاهم ‌نامه را اقدامی ارزشمند در حمایت قضایی از جامعه فرهنگ و هنر استان سمنان دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: امضای تفاهم نامه آموزشی، حمایت حقوقی و قضایی از کارکنان و اصحاب فرهنگ و هنر استان سمنان اقدامی ارزشمند در ارتقای آگاهی هنرمندان استان در بخش قضایی و حمایت از آنان است.

مسوول آموزش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز در این نشست گفت: تاکنون تفاهم‌نامه‌های زیادی در بخش‌های مختلف با هدف احیا و گسترش حقوق عامه و دفاع از حق در استان‌های مختلف کشور امضا شده است که آیین امضای تفاهم نامه آموزشی،حمایت حقوقی و قضایی از کارکنان و اصحاب فرهنگ و هنر استان سمنان یکی از این تفاهم‌نامه‌ها است.

خشایار اعتمادی گفت: احیا و گسترش حقوق عامه از راهبردهای این مرکز در قوه قضاییه است که با اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.

مسوول آموزش مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه تاکید کرد: بهترین ابزار و تنها راهکار یک وکیل برای دفاع از موکل خود در دادگاه‌ها قانون است و مرکز وکلا در چارچوب قانون، در زمینه ارائه مشاوره و حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر بیش از پیش تلاش می کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1791109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =