۰ نفر
۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۷

سرخیو آگوئرو آخرین حمله من سیتی در وقتهای تلف شده را به گل تبدیل کرد تا منچینی به اولین برد در لیگ قهرمانان دست پیدا کند.

سیتی که توانسته بود در نیمه اول گل زودهنگام کانی را جبران کند، باید زودتر از اینها به گل می رسید اما ژکو با بی دقتی سه فرصت مسلم گل را از دست داد تادر نهایت آگوئرو روی سانتر زمینی زابالتا گل برتری را در دقیقه 93 بزند.
در مادرید شاگردان مورینیو لیون را له کردند. سه گل از اوزیل، خدیرا و بنزما درکنار گل به خودی دروازه بان لیون خیال رئال را از صدرنشینی در این گروه راحت کرد. رونی هم با دو گلش در نیمه دوم منچستر را مقابل تیم اوتلول گالاتی رومانی پیروز کرد . بنفیکا میهمان بازل شگفتی ساز بود و با دو گل به پیروزی رسید تا در صدر جدول بالاتر از من یونایتد باشد. در دیگر بازی حساس دیشب بایرن مونیخ در حالی به تساوی یک بریک با ناپولی رسید که ماریو گومز یک پنالتی را از دست داد. اینتر هم با پیروزی یک بر صفر مقابل لیل به صدر جدول رسید تا شکست روز اول مقابل ترابوزان اسپور را بی اثر کرده باشد. زسکا مسکو هم در ورزشگاه لوژنی با سه گل ترابوزان را از پیش رو برداشت تا بعد از اینتر در مکان دوم قرار بگیرد.
41281
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =