سه نمایشگاه صنعتی و معدنی در قلب اقتصادی شرق کشور افتتاح می‌شود

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی گفت: امروز، سه‌شنبه، سه نمایشگاه صنعتی و معدنی در مشهدمقدس، قلب اقتصادی شرق کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدعلیرضا صدرزاده در گفتگویی با بیان اینکه مشهد مقدس، قلب اقتصادی شرق کشور محسوب می‌شود، اظهارکرد: براساس همین اهمیت و جایگاه، برگزاری سه‌نمایشگاه صنعتی و معدنی شامل «بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و اتوماسیون صنعتی»، «شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، ماشین‌‎آلات معدنی، فلزات، فولاد، متالورژی» و «هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راهسازی و عمرانی» به صورت همزمان در دستورکار قرار گرفته است.

صدرزاده گفت: این نمایشگاه‌ها، امروز، سه‌شنبه، ۳۱ تیرماه، فعالیت خود را با حضور مسئولان استانی و شهری آغاز می‌کند و تا و سه‌شنبه، ۳ مردادماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برپاست.

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی و مجری نمایشگاه‌های مذکور با بیان اینکه ۱۶۰ شرکت توانمند ایرانی و نمایندگان ۵ کشور خارجی از کشورهای چین، ترکیه، روسیه، ایتالیا و آلمان آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند، افزود: در بخش مشارکت‌کنندگان داخلی قریب به ۵۵درصد مشارکت کنندگان از استان خراسان و ۴۵ درصد از استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، آذربایجان‌شرقی، فارس، کرمان، یزد و خوزستان در این نمایشگاه حضور دارند.

صدرزاده تصریح کرد: مراسم اختتامیه رویداد ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی که از ابتدای سالجاری در واحدهای فولادی و معدنی کشور در حال برگزاری بوده با انتخاب طرح های برگزیده همزمان با نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در ایام برگزاری نمایشگاه، همه‌روزه از ساعت ۱۶ لغایت ۲۱ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

صدرزاده افزود: با توجه به آغاز سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از معادن بزرگ در افغانستان و نیازهای فنی و تکنیکی، همچنین ماشین‌آلات معدنی این کشور و براساس هماهنگی به عمل آمده و دعوت صورت پذیرفته، هیات‌های تخصصی از بهره‌برداران معادن افغانستان در ایام برگزاری نمایشگاه از این نمایشگاه بازدید خواهند نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1792367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =