برای جلوگیری از ضرر و زیانهای مالی و خطای احتمالی میتوان از نرم افزار حسابداری فروشگاهی مانند نرم افزار erp پارمیس استفاده کرد.
معرفی برنامه حسابداری فروشگاهی و ERP پارمیس
بسیاری از مجموعههای اقتصادی به دلیل اشتباه در محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد خود دچار مشکلات اقتصادی زیادی شدند. در چنین شرایطی برای جلوگیری از ضرر و زیانهای مالی و خطای احتمالی میتوان از نرم افزار حسابداری فروشگاهی مانند نرم افزار erp پارمیس استفاده کرد. مدیریت انبار جزو مواردی است که نمیتوان از اهمیت آن در کسب و کارها چشم پوشی کرد. برای اینکه بدون اتلاف وقت و با دقت بالا کالاهای انبار خود را حتی بدون حضور فیزیکی و از راه دور تعریف و کنترل کنید و میتوانید نرم افزار حسابداری پارمیس را با امکان صدور رسید و حواله در کسب و کار خود به کار بگیرید.
به طور کلی برنامه حسابداری میتواند مدیریت مالی سازمان شما را بهبود ببخشید که در ادامه شما را با ویژگیها و کاربردهای بیشتر نرم افزار حسابداری آشنا خواهیم کرد.
ویژگیهای نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس
نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس به طور کلی ویژگیها و کاربردهای زیر را پوشش میدهد:
-
به روز نگه داشتن موجودی کالاها جهت مدیریت و ثبت سفارش جدید
-
سرعت و دقت بالا در صدور فاکتور خرید مشتری
-
قابلیت پذیرش پرداختهای نقدی و الکترونیکی
-
دقت بالا و کارگذاری آسان در مدیریت مالیات و دیگر دفاتر حسابداری سازمان
-
ارائه گزارش های مخصوص در زمینه فروش، موجودی، مالی و...
-
پوشش مدیریت مالی فروشگاه مانند صدور چک و پرداخت به کارکنان و تامین کنندگان
-
امکان پشتیبان گیری و بازیابی دادهها جهت حفظ اطلاعات فروشگاه در صورت بروز اختلال یا خطا در سیستم
-
امکان پیکربندی سیستم در محیطها، اقلیمها و مقیاسهای مختلف
برنامه حسابداری پارمیس قابل ارائه در دو نسخه دسکتاپ و وب است که شرکتهای کوچک و بزرگ میتوانند نیازهای مختلف مربوط به امور حسابداری خود را با سرعت و دقت بالا از طریق آن رفع کنند.
مزایا و کاربردهای نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس
-
مدیریت موجودی کالاها و ثبت سفارش کالای جدید در صورت نیاز
-
صدور و حتی چاپ فاکتور خرید و فروش
-
پایش مالیاتها و نظام مند بودن وضعیت مالی
-
تهیه گزارشهای مالی
-
بهبود بخشیدن کارکردهای مدیران فروشگاه و افزایش بهره وری
-
مدیریت سریع مبالغ واریزی از حسابهای بانکی به فروشگاه یا سازمان
-
امکان ارائه پیش بینی در زمینه مالیات، سود و زیان مجموعه، پولهای در جریان و...
-
صرفه جویی از اتلاف زمان و هزینه در حسابداری و مالیات سالانه
صفر تا صد برنامه حسابداری پارمیس
برنامه حسابداری پارمیس یک نوع نرم افزار جهت مدیریت مالی و حسابداری شرکتها و سازمانها است و از جمله قابلیتهای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-
ثبت فاکتورهای خرید و فروش و درآمدهای نقدی و غیرنقدی به همراه پردازش آنها
-
انجام محاسبات مربوط به حقوق کارکنان و پرداخت الکترونیکی حقوقها
-
ارائه گزارشهای اقتصادی، مالی، مالیاتی و اجتماعی
-
ارائه گزارشات تحلیلی در زمینه تعریف بودجه و پایش عملکرد
-
تعامل با سامانههای حسابداری دیگر نظیر بانک، پست الکترونیک و...
-
امکان دسترسی لحظهای به اطلاعات
-
امکان محدود کردن دسترسی کاربران به بخشهای مختلف برنامه از طریق تعریف کاربران
-
ساپورت زبانهای مختلف از جمله زبان فارسی و قابلیت استفاده در سطح جهانی
-
امکان نصب روی سیستم عاملهای مختلف از جمله ویندوز، مک و لینوکس
چرا باید از برنامه حسابداری پارمیس استفاده کنیم؟
استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس به دلیل ارائه مزایای زیر برای سازمان ها و فروشگاهها مفید و سودمند تلقی میشود.
-
هماهنگی یکپارچه کلیه بخشهای سازمان و در نهایت بهبود اطلاعات
-
انجام وظایف مدیران با سرعت و کیفیت بالاتر و در نتیجه صرفه جویی در هزینه و زمان
-
دسترسی به اطلاعات سازمان در هر زمان و مکان
-
دقت بالا در ورود اطلاعات و دادهها به نرم افزار حسابداری
-
امکان ذخیره اطلاعات مالی و حسابداری سازمان و امنیت بالای آن
-
گزارشگیری و آنالیز دادهها و اطلاعات و در نهایت دستیابی به مزیت رقابتی برای سازمان
مزایا نرم افزار ERP پارمیس
در واقع میتوان اینگونه بیان کردن که نرم افزار ERP پارمیس برای کاهش خطاهای انسانی و به منظور افزایش بهره وری و بهبود روابط با مشتریان و با هدف مدیریت منابع سازمانی طراحی و تولید شده است. از جمله ویژگیهای کاربردی نرم افزار erp پارمیس میتوان به این مورد اشاره کرد که با ارائه گزارش جامع و دقیق در زمینه امور مالی، تولید، فروش، انبارداری و پشتیبانگیری امکان اتخاذ تصمیمهای بهینه را برای مدیران مجموعه فراهم میکنند.
تمام کسب و کارهای اقتصادی فارغ از سایز خود با یک چالش بزرگ روبرو هستند و آن محاسبات مربوط به حقوق و دستمزد و به طور کلی امور مالی مجموعه است. در نتیجه با استفاده از نرم افزار حسابداری شما میتوانید بدون دانش حسابداری امور مربوط به لیست بیمه، امور بانکی، فیش حقوقی کارمندان و... را به راحتی و بدون خطا انجام دهید.
مدیریت مالیاتی سازمان با برنامه حسابداری پارمیس
به دلیل اینکه در سازمانهای ایرانی با گذشت زمان شاهد تغییرات مکرر قوانین مالیاتی هستیم برای جلوگیری از بروز خطا و اتلاف وقت استفاده از نرم افزار حسابداری پارمیس گزینه مناسبی به نظر میرسد.
این برنامه حسابداری با در دست داشتن سوابق مالیاتی در صورت تغییر قوانین مالیاتی، امکان به روزرسانی دادهها را با سرعت و سهولت بالا فراهم میکند.
کاربرد نرم افزار erp پارمیس
-
هماهنگ کردن زیرسیستمهای مختلف سازمان از جمله تولید، فروش، مالی، انبارداری و خدمات پس از فروش به صورت یکپارچه
-
بهبود بخشیدن اطلاعات سازمان در زمینههای ذکر شده
-
بهبود بهره وری سازمان
-
اخذ تصمیمات بهتر و برنامهریزی بهتر مدیران جهت تولید، فروش و خدمات مس از فروش از طریق دسترسی به اطلاعات دقیق و گسترده در زمینههای مختلف
-
کنترل هزینههای سازمان
-
کاهش اشکالات و بهبود کیفیت اجزای تولیدی و خدماتی
-
بهبود روابط مشتری
-
رشد سریع سازمان
-
سرمایهگذاری و بهرهوری بالا
-
کاهش ریسکهای مربوط به کسب و کار
نتیجهگیری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهای سنتی در کسب و کارها جایگاه و کاربرد سابق خود را از دست دادهاند و مانند گذشته نمیتوانند کاربرد مطلوبی ارائه دهند، به همین دلیل لازم است کسب و کارها برای پیشرفت و بالا بردن جایگاه خود همگام با پیشرفتهای جهانی از ابزارها و تکنولوژیهای جدید استفاده کنند تا از این طریق بتوانند در عرصه رقابت با سایرین به پیروزی دست یابند.
ما در این مقاله با معرفی نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار erp، برنامه حسابداری پارمیس و ذکر کاربردها و مزایای آنها قصد داشتیم یک پیشنهاد ویژه به شما برای پیشرفت کسب و کارتان ارائه دهیم.
چنانچه پس از مطالعه این مقاله و آگاهی از کاربرد مفید و سودمند نرم افزار حسابداری پارمیس قصد خرید و استفاده از خدمات نرم افزار حسابداری فروشگاهی یا نرم افزار erp یا انواع دیگر نرم افزار حسابداری پارمیس را در مجموعه خود دارید میتوانید از طریق یکی از راههای زیر نسبت به خرید و راهاندازی آن اقدام کنید:
-
تماس با نمایندگی فروش نرم افزارهای حسابداری پارمیس از طریق شماره تماس ۰۲۱۸۷۷۵۸
-
مراجعه به وبسایت مجموعه پارمیس به آدرس www.ParmisIT.com است.
نظر شما