بسیجیان همچنان پای کار محرومیت زدایی از چهارمحال و بختیاری هستند

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان گفت :در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم استان و با رسالت مردم دوستی و مردم نوازی خدمات متنوع محرومیت زدایی به اهالی روستای کاوند ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان با حضور در روستای کاوند شهرستان اردل از روند طرح های محرومیت زدایی در این روستا دیدن کرد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در حاشیه این بازدید گفت: در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم استان و با رسالت مردم دوستی و مردم نوازی خدمات متنوع محرومیت زدایی به اهالی روستای کاوند ارائه شده است.

وی، بهسازی راه های روستایی را از طرح های بسیج سازندگی در این روستا برشمرد و افزود: با همکاری مردم روستا و ماشین آلات بسیج سازندگی این طرح از چند ماه قبل آغاز شده و بسیاری از کوچه ها و معابر روستا برای عبور و مرور خودرو بهسازی شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، جدول کشی آب، ساخت مسجد و خانه عالم روستا، اهدای جهیزیه و تسهیلات اقتصاد مقاومتی را از دیگر خدمات بسیج سازندگی به مردم روستای کاوند در شهرستان اردل عنوان کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1792770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =