پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت:

 نحوه دیدار چهره به چهره اعضای هیات دولت با مردم تهران که فردا پنج شنبه در ساختمان وزارت کشور برای رسیدگی به مشکلات تهرانی ها انجام می شود، اعلام شد. 
‌ در این دیدار که در راستای برنامه‌های دور چهارم سفرهای استانی هیات دولت برگزار می شود اعضای هیات دولت بطور جداگانه با اقشار مختلف مردم شهر تهران دیدار و از نزدیک به مسایل و مشکلات ملاقات شوندگان رسیدگی خواهند کرد.
بر اساس این گزارش در همین راستا مردم شهر تهران می توانند با شماره تلفن 6133 تماس حاصل کرده و یا از طریق سایت اینترنتی سامد به آدرس www.saamad.ir درخواست‌های خود مبنی بر دیدار با مسئولین مربوطه را اعلام کنند.
با توجه به مصوبه هیات دولت اعلام کد ملی و کدپستی برای ثبت نام الزامی است.
فرماندار تهران نیز در خبری اعلام کرد دیدار عموم مردم تهران با اعضای هیات در روز پنجشنبه آزاد است، اما درخواست‌هایی که از طریق سامانه سامد ثبت شده باشد، رسیدگی می‌شود.
'محسن نایبی' روز چهارشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: براساس برنامه اعلام شده، دیدار چهره به چهره اعضای هیات دولت با شهروندان تهرانی در محل وزارت کشور انجام می‌شود.
قرار است تمامی وزرا از ساعت 8 صبح فردا در این محل حضور یابند و به مسایل، مشکلات و درخواست‌های مردم از نزدیک رسیدگی کنند.
فرماندار تهران گفت: درخواست‌های شهروندانی که به وزارت کشور مراجعه می‌کنند، در همان محل بررسی می‌شود که شامل درخواست‌هایی است که در سامانه سامد (شماره تلفن: 111) ثبت شده است و همچنین کسانی که به طور حضوری مراجعه می‌کنند.
نایبی اضافه کرد: این برنامه از جنس ملاقات‌های مردمی است و تا کنون در منطقه 17، 15، 5 و شمیرانات که هم مرز شهرستان تهران است، برگزار شده است.
/212 212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
    0 0
    من نمی دانم این اعضای محترم چه وقتی به انجام کارهای مهم مملکتی از برنامه ریزی تا اجرای طرح های مختلف میرسند چرا که یا در مسافرتهای داخلی و خارجی هستند ویا در دیدارهای تبلیغاتی!