پنجمین کتاب دست‌های کوچک دعا مشتمل بر ادعیه برگزیده کودکان در سومین جشنواره بین المللی دست‌های کوچک دعا به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، شهرام خدایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کودکان ذخایر امروز برای آینده هستند و شکل‌گیری اندیشه آنها در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه نهادهای فرهنگی است. سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: سرمایه گذاری معنوی در نسل کنونی در آینده سازی ایران اسلامی مؤثر است و چه بسا هم اینک نیز بتوانیم در سایه سار پاکی و معصومیت کودکان بهره های بالایی ببریم.

 

وی توضیح داد: در کنار بسط و گسترش معنویت و فرهنگ دعا و نیایش آرزو داریم از اینک کودکان و نوجوانان این مرز و بوم را با نام "حوزه هنری" آشنا سازیم. خدایی گفت: کتاب پنجم دستهای کوچک دعا در دو بخش بین المللی و کشوری دهها دعای برگزیده از زبان کودکان در لحظه تحویل سال را در خود جای داده است.

 

وی ادامه داد: برای هر دعا گروهی از تصویر سازان استان، تصاویر در حد استانداردهای جهانی ترسیم کرده اند که فضای کتاب را برای کودکان قابل فهم و کودکانه ساخته است. دبیر جشنواره دستهای کوچک دعا همچنین گفت: سرپرست تصویرسازان این کتاب ندا تنهایی و بهناز عبداله پور بوده و کار ترجمه آن به زبان انگلیسی را مینا ملکی انجام داده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =