بازی رییس اسبق تلویزیون با نام های ممنوعه: بیضایی ، شهاب حسینی، گلسرخی ، منوچهر آتشی و تک خوانی یک زن در مرثیه مذهبی

عزت ضرغامی در برنامه مهلا که گفته می شود امسال در پشت صحنه مشاوری به نام احسان علی خانی دارد ، سعی کرده هم از شبکه نمایش خانگی دفاع کند هم از استارهای تلویزیونی که روی صفحه نیستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او از نام هایی گفته که خیلی‌های شان در دوره خودش از تلویزیون دور شدند!

*سریال‌های معروف شبکه خانگی را دیده‌ام. صرف نظر از برخی اشکالات نقاط قوت و آموزنده زیادی دارند.

*شهاب حسینی که نقش شهید بابایی را در سریال شوق پرواز ایفا کرده در وصف این سردار بزرگ، به گونه‌ای حرف زد که من توان آن را ندارم.

*در شش ماه اول مسئولیتم در صدا و سیما، درهای آرشیو را به روی مردم باز کردم و بسیاری از فیلم-‌های ممنوعه، که نقش مهمی در آگاه‌سازی مردم داشت را پخش کردم. دفاعیات خسرو گلسرخی خیلی خوب بود.

*در فتنه ۸۸، بسیاری از مسئولین امنیتی با پخش تصاویر آتش‌زدن تکیه امام حسین (ع) در زیر پل کالج مخالف بودند. ولی استدلال من این بود که باید انتهای این مسیر راهم به مردم نشان دهیم. خیلی روشنگرانه بود. مردم در ۹ دی پاسخ دادند.

*«پلمپ دهان» مثل «پلمپ هتل» قابل قبول نیست! بستن دهان‌ها با نظریه آزاداندیشی رهبر انقلاب مغایر است.

*بیضائی در روز واقعه می‌گوید: حقیقت را پاره پاره بر زمین دیدم. حقیقت را بالای نیزه‌ها دیدم، تمام حجت مسلمانی من حسین ابن علی (ع) است. چرا نباید همه را زیر خیمه حسینی جمع کنیم و راه را بر تفرقه ببندیم.

*صبحانه‌های سیاسی در وهله اول عشق و علاقه شخصی خودم بود. ضمن اینکه دانستن قرائت‌های متفاوت آنان نسبت به حوادث ملی برایم لازم بود. برخی از آن‌ها را به بزرگان کشور منتقل کردم و اقداماتی هم انجام می‌شد.

*مرحوم منوچهر آتشی عضو کانون نویسندگان بود. به دلیل توجه ما به او و انتخاب برای چهره‌های ماندگار کاملاً متحول شد و یک سند ارزشمند در دفاع از جمهوری اسلامی نوشت که بی‌نظیر است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1794100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =