۱ نفر
۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
لژیونر استقلالی دوباره مصدوم شد

ورزش سه نوشت: ستاره ایرانی هال سیتی دوباره با مصدومیت مواجه شده است.

اللهیار صیادمنش که یکی از مهره‌های ثابت و تاثیرگذار هال سیتی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل و اردوی این تیم در ترکیه بود و حتی مقابل گالاتاسرای پاس گل داد، در دو مسابقه دوستانه اخیرشان دور از فهرست قرار گرفته است.

این ملی پوش ایرانی که در فصل گذشته چمپیونشیپ انگلیس دو گل و دو پاس گل در ۱۹ مسابقه از ۴۶ هفته این رقابت‌ها داشت و در سایر بازی‌ها به دلیل آسیب دیدگی نتوانست به میدان برود، دوباره با مصدومیت مواجه شده و باز هم ممکن است در رقابت‌های رسمی نتواند تیمش را همراهی کند.

اللهیار صیادمنش که طی یک سال و نیم اخیر در هال سیتی عضویت داشته و بازهم تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفته، در مسابقات تدارکاتی پیش فصل به‌عنوان بازیکن ثابت در زمین بود، اما در دو دیدار گذشته برابر اسکانتورپ یونایتد انگلیس و نانت فرانسه به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته به میدان برود.

ستاره ایرانی هال سیتی دیروز دوباره دور از فهرست تیمش مقابل نانت فرانسه بود تا مشخص شود آسیب دیدگی او جدی است و بنابر ادعای برخی منابع انگلیسی امکان دارد حتی هفته‌های ابتدایی چمپیونشیپ انگلیس را هم از دست بدهد.

هال سیتی روز گذشته آخرین مسابقه دوستانه تدارکاتی را مقابل نانت فرانسه انجام داد و شنبه هفته آینده در نخستین بازی خود در فصل ۲۴-۲۰۲۳ را باید مقابل نوریچ سیتی برگزار کند که بعید است اللهیار صیادمنش بتواند در این دیدار حضور یابد.

همچنین تشدید مصدومیت اللهیار ممکن است کاری کند تا او اردوی آینده تیم ملی را هم از دست بدهد و بازهم در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حاضر نباشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1795546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =