تعطیلی پیام شهر قزوین کار اشتباهی بود

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اگر پیام شهر به صورت دائمی تعطیل شده، کار اشتباهی رخ داده و اگر این تعطیلی مقطعی و برای اصلاح امور بوده، باید این موضوع به شورا اعلام می‌شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ قاسم اللهیاری، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزارشد، پیرامون تعطیلی نشریه پیام شهر اظهارکرد: قاعدتا تصمیم‌گیری درباره تعطیلی یا عدم تعطیلی پیام شهر در اختیار شورای اسلامی شهر و سیاست‌گذاری این نشریه هم باید در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تدوین شود و تصمیم‌گیری درباره فعالیت یا عدم فعالیت این رسانه از اختیارات شورای شهر است.

او افزود: اگر پیام شهر به صورت دائمی تعطیل شده، کار اشتباهی رخ داده و اگر این تعطیلی مقطعی برای اصلاح امور انجام شده، باید این موضوع به شورا اعلام می‌شد که تاکنون هیچ موردی از سوی شهرداری به ما اعلام نشده است.

اللهیاری گفت: در مورد افرادی که در پیام شهر فعالیت می‌کنند، نمی‌توانیم نظری بدهیم، ولی درباره کلیات اینکه باید چه سیاستی را برای پیام شهر اتخاذ کنیم و اینکه این نشریه به صورت برخط یا مکتوب فعالیت کند در شورای سیاست‌گذاری نشریه در کمیسیون فرهنگی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از مدیر روابط‌عمومی شهرداری قزوین خواسته شده تا درباره اتفاقات پیام شهر گزارشی آماده کنند و در جلسه آتی کمیسیون فرهنگی شورا این موضوع بررسی می‌شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش به ارائه گزارش عملکرد کمیسیون متبوع خود پرداخت و گفت: در جلسه اخیر کمیسیون فرهنگی مواردی از قبیل برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سرلشگر شهید بابایی در ۱۵مردادماه و فضاسازی شهری، تعیین فضای تبلیغاتی ثابت ویژه معرفی مشاهیر و کتب محلی و نویسندگان محلی و پرداخت مطالبات مراسم ایام غدیر و دهه اول محرم مطرح و بحث گردید.

او همچنین با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی خواستار ارائه لایحه‌ حمایتی شهرداری در این خصوص شد و افزود: مدیریت شهری خادم زائرین و جاماندگان اربعین است و سازمان‌های مختلف شهرداری اعم از فرهنگی، زیباسازی، خدمات شهری، اتوبوس رانی، آتش نشانی، پایانه‌ها و ترافیک آماده ارائه خدمات هستند.

اللهیاری ضمن تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه از برنامه‌ریزی شورا و شهرداری قزوین برای برگزاری مراسم روز خبرنگار خبر داد و گفت: در جلسه این کمیسیون درخصوص برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم در خور و در شان خبرنگاران بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد برای تجلیل از اصحاب رسانه و کسانی که در یک سال گذشته حضور پررنگی در جلسات شورا و انعکاس اخبار این نهاد و مدیریت شهری داشتند تجلیل شایسته صورت گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین در پایان سخنانش از زحمات و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری قزوین از جمله سازمان مدیریت پسماند، فضای سبز، اتوبوسرانی، ترافیک زیباسازی، آتش‌نشانی و فرهنگی ورزشی در برگزاری مراسمات ایام دهه اول محرم در شهر قزوین قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1796041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =