مراسم گرامی داشت هفتمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی زورخانه ای سه شنبه برگزار می شود.

مراسم گرامی داشت هفتمین سالگرد تاسیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای با حضور مقامات عالی رتبه ورزشی، فرهنگی و سیاسی، پهلوانان، قهرمانان و ورزشکاران کشورمان و سفرای خارجی از ساعت 16 تا 18 سه شنبه 3 آبان ماه 1390 در سالن همایش های مرکز تربیت معلم نسیبه تهران برگزار می شود.
فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در چارچوب سیاست های کلان فرهنگی جمهوری اسلامی با چشم انداز " همه، همیشه، هرجا، با ورزش زورخانه" مهر ماه 1383 با حضور مقامات ورزشی 22 کشور جهان تاسیس شد و توانست بعد از هفت سال فعالیت اعضای خود را به 62 کشور برساند. IZSF در این مدت علاوه بر تقویت فدراسیون های ملی زورخانه ای، نسبت به تاسیس کنفدراسیون های آسیایی، اروپایی و آفریقایی نیز اقدام کرد.
ارزش های دوستی، برادری، اخلاق، همبستگی، بردباری، احترام به دیگران، میهن دوستی، منش، سخاوت و هم دردی، روحیه جوانمردی و همگامی با ادب و هنر از ارزش های مورد تاکید IZSF می باشد.
فدراسیون جهانی زورخانه از بدو تاسیس تا کنون افزون بر برگزاری بیش از 80 دوره آموزشی در کشورهای مختلف جهان، 8 دوره مسابقه قهرمانی در قاره های آسیا، آفریقا و اروپا در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، 2 دوره جام جهانی، 1 دوره مسابقه جهانی و چندین دوره مسابقه بین المللی را در کشورهای مختلف برگزار کرده است.
احداث 2 زورخانه و مجموعه ورزشی در کشورهای هم فرهنگ تاجیکستان و افغانستان و آغاز ساخت زورخانه در کربلاءمعلی از دیگر فعالیت های فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای برای گسترش این ورزش در جهان می باشد.
251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =