مهر نوشت:

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تائید مرگ شش غواص محبوس شده در اتاقک فشار "کوشا یک" گفت: اجساد این غواصان که همگی هندی هستند در حال انتقال به سطح آب است.
محمد راستاد  افزود: ساعت پنج صبح امروز گروه تجسس و نجات موفق به بازکردن درب اتاقک فشار شده و هم اکنون جسد سه نفر از این غواصان به یدکش عسلویه منتقل شده است.

وی اظهارداشت: بعد از پایان عملیات انتقال اجساد این شش نفر، جستجو در بدنه کشتی جهت پیدا کردن دیگر اجساد مفقود شده ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: هم اکنون دو بالگرد در حال عملیات تجسس هوایی تا کیلومترها دورتر از محل حادثه برای یافتن ناپدید شدگان هستند.

فرمانده عملیات تجسس ونجات دریایی استان بوشهر با بیان اینکه لاشه شناور کوشا یک غرق شده در 15 مایلی ساحل عسلویه قرار دارد، گفت: با استفاده از دستگاه های الکترونیکی ویژه یافتن اشیای مغروق در دریا لاشه این شناور در عمق 72 متری خلیج فارس پیدا شد.

راستاد یادآور شد: از 73 سرنشین شناور 60 نفر نجات یافته اند، شش نفر در اتاقک فشار این شناور محبوس شده بودند و هفت نفر نیز در دریا مفقود شده اند.

/39/39

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
    32 0
    واقعا چرا؟؟به چه قیمتی؟؟این 6 غواص هندی که به امید درامد بیشتر کشورشون و خونوادشونو ترک کردند و به ایران اومدند چه گناهی کرده بودند که باید قربانی سهل انگاری و عدم رعایت مسائل ایمنی از سوی مدیران ما بشن؟!دلیل غرق شدن کشتی چه اضافه بار بوده باشه چه نشت اب به موتورخانه این مسؤولان هستند که باید پاسخگوی مرگ این بیگناهان باشند..ان هم مرگی زجراور و دردناک..خیلی وحشتناکه که طی 3 روز شاهد ذره ذره جان دادن و خفه شدن خود و دوستانت باشی اونم فقط به دلیل سهل انگاری شخص دیگه..
    • بدون نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۲
      1 0
      من هر روز دعا می کردم که نجات پیدا کنند اما ته دلم چون واقعیت رو میدیدم آرزو داشتم تا در همان لحظه اول می مردند تا اینقدر بد کشته نشوند.
  • بدون نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
    4 0
    امکانات ما در حد صفر است. عمق 77 متری می دانید یعنی چه؟ یعنی تقریبا" سطح آب .برای عملیات نجات زیر آب عمق 77 متری که چیزی نیسست.....خلیج فارس جایی نیست که این بلا سر ما بیاید....باید در اسرع وقت از امارات و قطر کمک می گرفتند تا این بنده های خدا رانجات دهند.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
    1 0
    احسن به اين امكانات كه لاقال جنازه به خانوادشون تحويل دادند