فارس نوشت:

عضو هیئت مؤسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اگر برخی شرایط عملی شود، جبهه پایداری به 7+8 خواهد پیوست.

 حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران با اشاره به ادعای برخی در مورد ارائه لیست انتخاباتی جداگانه توسط این جبهه، اظهار داشت: ما اعلام کردیم که در مورد لیست دادن یا ندادن هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم.
اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

* پیوستن جبهه پایداری به کمیته 7+8 همچنان منوط به شرایطی است که اگر آن شرایط عملی شود، ما هم به این کمیته می‌پیوندیم.
* تا امروز هیچ مقام رسمی از جبهه پایداری برای حضور در جلسات دعوت نکرده است. البته یک مرتبه از ما دعوت شد که اینقدر در آن جلسه به ما توهین کردند که حتی ما وسط جلسه خواستیم از جمع خارج شویم، اما دوستان جلوی ما را گرفتند.
* در آن جلسه حتی برخی از اعضای هیئت داوری به ما گفتند که اگر ما می‌دانستیم، شما هم قرار است که در این جلسه شرکت کنید، در جلسه حاضر نمی‌شدیم.

* جبهه پایداری از ابتدا اعلام کرده است که زیر نظر و هدایت معنوی آیت‌الله مصباح یزدی قرار دارد؛ آیت‌الله مصباح اولین فردی است که در مورد جریان انحرافی موضع‌گیری کرده ‌است.
*‌ اعضای این جبهه حتی به صورت جداگانه در برابر گروه انحرافی اعلام موضع کرده‌اند و ما حتی در اولین روز اعلام موجودیت هم اعلام کردیم که خط قرمز ما انحراف و فتنه است.
* استنباط ما در مورد تفاوت فتنه و انحراف این است که اگر به رهبر انقلاب نگاه کنیم، می‌بینیم که ایشان از سال 88 تاکنون معمولاً در اکثر سخنرانی‌هایشان در مقابل فتنه موضع‌گیری کرده‌اند اما در مقابل جریان انحرافی فقط یک بار موضع گرفتند؛ این نشان می‌دهد که اهمیت فتنه بالاتر از جریان انحرافی است.
*‌ جریان فتنه یک جریان ریشه‌دار و وابسته به ضدانقلاب بود اما جریان انحرافی جریانی بی‌ریشه است لذا نباید ‌چیزی را تحت شعاع فتنه قرار داد.
*اعتقاد ما براین است که جریان فتنه مهم‌تر از همه جریانات مقابل انقلاب است لذا ما تحت تأثیر تبلیغات قرار نمی‌گیریم و استنباط‌ مان هم این است که نباید مسئله‌‌ای را تحت‌ شعاع جریان فتنه قرار بدهیم."
* جبهه در مقابل اختلاس اخیر هم موضع‌گیری صریح کرده است. ما در بیانیه‌‌ایی که اخیراً صادر کردیم و همچنین همایش اخیر جبهه پایداری هم در برابر قصور افراد موضع گرفتیم، اما مگر دولت اختلاس انجام داده که ما در مقابل دولت موضع‌گیری کنیم؟
* قوه‌قضائیه که شخصیتی مثل دادستان کل کشور را مأمور بررسی این پرونده کرده است، عدالت حجت‌الاسلام اژه‌ای هم برای همه قابل قبول است و هیچ شبهه‌ای نسبت به ایشان وجود ندارد.
 * ما حتی دل‌مان هم آرام است که آقای اژه‌ای مأمور بررسی پرونده شده است چرا که دادستان کل کشور تحت تأثیر دولت، جریان انحراف، فتنه و مخالفان دولت نیست لذا باید صبر کرد و دید تا این اتهام روشن شود که چه کسی در اختلاس اخیر نقش داشته‌ و سپس تا در مقابل آن موضع‌گیری کنیم.
* البته جبهه پایداری به صورت کلی در رابطه با اختلاس اخیر موضع‌گیری کرده است، اما باید موضوع روشن شود؛ ما نمی‌توانیم جریان انحرافی را به دست داشتن در این مسئله متهم کنیم، چرا که این اتهام دلیل و مدرک هم می‌خواهد.
* بنده تا جایی که از شخصیت‌های مختلفی که در مساله اختلاس دست‌اندر کار تحقیق هستند، سؤال کردم و گفتم که آیا از وابستگان دولت و نزدیکان دولت در اختلاس اخیر نقش داشته‌اند یا نه، همه جواب‌ها این بود که تاکنون چیزی در این رابطه برای ما اثبات نشده است.
*آیا عادلانه است که ما در مقابل جریان انحرافی موضع‌گیری کنیم، در حالی که دست داشتن آنها در اختلاس اخیر هنوز اثبات نشده است.
* ما راه خود را پیدا کرده‌ و به این راه ادامه خواهیم داد؛ هرکس هم هر چی که می‌خواهد بگوید، قیامت وجود دارد و افراد باید جوابگو باشند.

/212 212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
    5 1
    جبهه پایداری هم منحرف هستش و هم فتنه گر
  • بدون نام IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
    4 1
    جريان پايداري زاييده جريان انحرافي است و جريان خيلي خطرناكتر از جريان فتنه بود.