برگزاری نمایشگاه بازرگانی عمومی با شرایط ویژه در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه بازرگانی عمومی با شرایط و تخفیفات ویژه از امروز لغایت ۲۰مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین شروع به کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با اعلام این خبر اظهارکرد: نمایشگاه بازرگانی عمومی با شرایط و تخفیفات ویژه از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰مرداد ماه از ساعت۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به حضور بانک سپه در نمایشگاه، افتتاح حساب و ارائه خدمات توسط بانک سپه به صورت ویژه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب انجام می‌شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند کلیه امورات بانکی خود شامل افتتاح حساب، خدمات بانکی و ... را تنها با در دست داشتن کارت ملی انجام دهند.

خورگامی گفت: تنوع محصولات در نمایشگاه فوق بسیار بوده و گروه‌های کالایی متنوع از جمله لوازم خانگی، مواد غذایی، سوغات و هدایا، لوازم منزل، کالای خواب، فرش و تابلوفرش، مبلمان، لوستر، دکوراسیون، لوازم آشپزخانه، محصولات فرهنگی، صنایع دستی و ... در نمایشگاه عرضه می‌شود.

این مسئول یادآور شد: قابل ذکر است مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات و تولیدات خود را همراه با تخفیفات ویژه نمایشگاهی، از ۵ تا ۵۰درصد بصورت اقساط بلند مدت و تعداد اقساط دلخواه مورد نظر مشتریان، عرضه می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: ۸۲مشارکت‌کننده از استان‌های قزوین، تهران، البرز، اصفهان، قم، همدان، زنجان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1798629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =