شناسایی و پلمب کارگاه بزرگ تولید غیر مجاز شامپو و نرم کننده موی سر در مشهد

رییس مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد از شناسایی و پلمب کارگاه بزرگ تولید غیر مجاز شامپو و نرم کننده موی سر در یکی از مناطق زیر پوشش این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، دکتر ایزدپناه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: کارگاه مذکور در داخل منزل مسکونی روستایی در نزدیکی تپه سلام کشف و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی خاطر نشان کرد: در این بازرسی که توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شماره پنج مشهد مقدس و با دستور مقام قضایی صورت گرفت حدود دو هزار لیتر شامپو و نرم کننده موی سر تقلبی و ۲ هزار برچسب چاپ شده با هدف درج برچسب اصالت تقلبی بر روی شامپوها کشف و ضبط شد.

رییس مرکز بهداشت شماره ۵ مشهد گفت: کارگاه مذکور ازطریق گزارش مردمی شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب و پرونده آن جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

دکتر ایزدپناه ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری مردم ، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی که سبب به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شود موضوع را به سامانه نظارتی ۱۹۰، سامانه رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1800522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =