برگزاری بزرگترین رویداد تاریخ با موضوع هوش مصنوعی

بزرگترین رویداد تاریخ روابط‌عمومی کشور با موضوع هوش مصنوعی به مدت سه روز با هدف تاکید بر استفاده از ابزارهای نوین برای پیشرفت روابط‌عمومی، روابط‌عمومی حرفه‌ای، روابط‌عمومی و صنعت، اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی و ارتباط بین‌الملل و تاثیرات روابط‌عمومی کارآمد در توسعه و پیشرفت سازمان‌ها در دی‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط‌عمومی باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران، سیدغلامرضا کاظمی دینان، رییس‌ کل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران و رییس شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی، امیرعباس تقی‌پور، دبیرکل باشگاه و بهنام تقی‌پور، دبیر شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی در سفر به استان گلستان با علی متکی، مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار، بر همکاری‌های مشترک در ارتقای سواد رسانه و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای کارشناسان روابط‌عمومی دستگاه‌های استان توافق شد.

دبیرکل باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران در این دیدار از برگزاری همایش تخصصی روابط‌عمومی‌ها با رویکرد هوش مصنوعی و نمایشگاه توانمندی‌های روابط عمومی در کشور طی سه روز خبر داد و گفت این برنامه در دی‌ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

امیرعباس تقی‌پور خاطرنشان کرد: «در این همایش و نمایشگاه بر استفاده از ابزارهای نوین برای پیشرفت روابط‌عمومی، روابط‌عمومی حرفه‌ای، روابط‌عمومی و صنعت، اهمیت و جایگاه روابط‌عمومی و ارتباط بین‌الملل و تاثیرات روابط‌عمومی کارآمد در توسعه و پیشرفت سازمان‌ها پرداخته خواهد شد.»

این همایش و نمایشگاه با تلاش ستاد بزرگداشت هفته روابط‌عمومی‌های کشور و باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو_ایران برگزار می‌شود.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1800985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =