عملکرد مربیان توسط هیات فوتبال ارزیابی و نظارت شود

پنج شنبه ۲۶ مردادماه اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر میزبان مسئولین هیات فوتبال و موسسان مدارس فوتبال شهرستان بندر ماهشهر بود.

به گزارش خبرآنلاین، احمد ثابت ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر در این جلسه با اشاره به کارآموزی بیش از ۱۵۰۰ نفر در ۱۷ مدرسه فوتبال شهرستان گفت: مدارس فوتبال باید از محوریت چرخه ی تجاری خارج شوند تا با محوریت آموزش بتوان استعدادیابی کرد.

ثابت وظیفه و نظارت هیات فوتبال را حائز اهمیت دانست و افزود: هیات فوتبال باید بر عملکرد مدارس فوتبال نظارت کند و ضمن بررسی مدارک مربیان، استعدادیابی، شناسایی و رفع کمبود ها، ارزشیابی مدارس و معرفی مدارس برتر را مد نظر داشته باشد و با متخلفین در این زمینه برخورد قاطع انجام دهد.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر بر لزوم توجه به فرهنگ در کنار رشد ورزشی تاکید کرد و گفت: هیات فوتبال با برنامه‌ ریزی دقیق، مستمر و استفاده از نخبگان فرهنگی بکوشد تا در مدارس فوتبال هم زمان با رشد ورزشی دانش آموزان، رشد فرهنگی نیز محقق شود و برای افزایش سطح آگاهی خانواده در بحث تغذیه نیز از کارشناسان تغذیه می بایست بهره برد.

احمد ثابت تصریح کرد:
کلاس دانش افزایی برای مربیان مدارس فوتبال از اهمیت خاصی برخوردار است و باید از بهترین مدرسین برای آموزش و انتقال تجربیات به مربیان استفاده شود، چرا که یکی از شرط های لازم توسعه، گسترش آموزش می باشد.

در پایان این جلسه منوچهر حیاتی، رئیس هیات فوتبال شهرستان بندر ماهشهر به تشریح آخرین دستورات و ابلاغیات فدراسیون فوتبال پرداخت و غلام افشون نیز به عنوان بازرس مدارس فوتبال شهرستان انتخاب و معرفی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1802812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =