رجزخوانی باکو برای ایروان: فرودگاه سیونیک به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار می‌شود

ضیافت عسکروف، رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی و مبارزه با فساد جمهور آذربایجان تهدید کرد: فرودگاه کاپان به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار خواهد شد و به عنوان یک اثر موزه ای باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رسانه های جمهور آذربایجان، ضیافت عسکروف تاکید کرد: فرودگاه کاپان به مواضع آذربایجان بسیار نزدیک است. در این صورت ممکن است هواپیما هنگام فرود و برخاستن از فرودگاه حریم هوایی آذربایجان را نقض کند. از سوی دیگر، اینکه ارمنستان فرودگاهی را در مرز با کشوری که با آن پیمان صلح امضا نکرده است، بسازد، اشتباه است. علاوه بر این، دلایل زیادی برای این باور وجود دارد که ارمنستان سعی خواهد کرد از این فرودگاه برای اهداف نظامی استفاده کند.

عسکروف تاکید کرد: آذربایجان اجازه تجاوز به حریم هوایی خود را نخواهد داد، بنابراین فرودگاه کاپان به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار خواهد شد و به عنوان یک اثر موزه ای باقی خواهد ماند.

لازم به ذکر است که سرویس امنیت ملی ارمنستان دیروز (جمعه) گزارش کرد، نیروهای جمهوری آذربایجان به فرودگاه سیونیک در شهر مرزی کاپان حمله کرده و باعث تخریب سقف این فرودگاه و یک پنجره شدند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1803347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 48
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    ارامنه اشغالگر هرچه زودتر باید خاک اسلام و اذربایجان رو رها کنند
  • علی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    هنوز ارمنستان سر عقل نیامده . بهتره هشدار اذربایجان رو جدی بگیره وگرنه وضعشون از اینکه هست بدتر خواهد شد. اینها نتیجه سی سال اشغال خاک اذربایجان است و اذربایجان هنوز کاری انجام نداده .
  • علی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    هنوز ارمنستان سر عقل نیامده . بهتره هشدار اذربایجان رو جدی بگیره وگرنه وضعشون از اینکه هست بدتر خواهد شد. اینها نتیجه سی سال اشغال خاک اذربایجان است و اذربایجان هنوز کاری انجام نداده .
  • کیارش GB ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    آذربایجان و ترکیه هم قره باغ را می خواهند و هم زنگزور، دادن اختیار جنوب ارمنستان و شمال ایران به ترکیه، آذربایجان و اسرائیل، تمامیت ارضی ارمنستان اهمیت آن کمتر از تمامیت ارضی ایران برای ایران نیست. از دست دادن خاک ارمنستان به معنای قطع ارتباط شمال به جنوب برای ایران، ارمنستان و حتی روسیه می باشد. باید با قاطعیت از خاک ارمنستان دفاع کرد و هر چه زودتر قرارداد نظامی با آن دولت بست تا این ایده برای ابد از ذهن ترکیه و آذربایجان و اسرائیل بیرون رود.
  • AM ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    91 28
    این فرودگاه در زمان اتحادیه جماهیر شوروی وجود داشته، ولی بعدا استفاده نشده، فرودگاه جدیدی احداث نشده، فقط نو سازی و راه اندازی خط پرواز بوده است
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    ایران هم اگر صبرش لبریز شود و باکو در مرز ایران و ارمنستان غلطی بکند، از کل باکو در حد یک تپه باقی خواهند ماند.