اعزام جوجیتسوکاران چهارمحال وبختیاری  به مسابقات جهانی

مربی تیم ملی جوجیتسو گفت: ورزشکاران رشته جوجیتسو استان چهارمحال و بختیاری به مسابقات جهانی جوجیتسو زیر ۲۱ سال اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، امیر علیخانی اظهار کرد: مسابقات جهانی جوجیتسو از ۲۹ مردادماه تا ۶ شهریور ماه به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.

وی افزود: دو ورزشکار استان محمدمهدی پیرمحمدی در رده سنی زیر ۱۸ سال و حمزه کیانی در رده سنی زیر ۱۶ سال در این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

مربی تیم ملی جوجیتسو خاطرنشان کرد: این مسابقات جهانی از رنکینگ های جهانی جوجیتسو است و رنکینگ های اول تا هشتم به المپیک دانش آموزی دعوت می شوند.

علیخانی یادآور شد: انجمن بین المللی بازیهای جهانی (IWGA) نمایندگی جوجیتسو حرفه ای در سراسر جهان را بر عهده دارد. JJIF در حال حاضر تنها سازمان جوجیتسو است که توسط GAISF و IWGA شناخته شده‌است. جوجیتسو تحت قوانین JJIF بخشی از بازیهای جهانی و المپیک هنرهای رزمی بازیهای جهانی و المپیک هنرهای رزمی جهان است.

گفتنی است امیر علیخانی ورزشکار اهل استان چهارمحال و بختیاری و از قهرمانان جهانی جوجیتسو است که به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات جهانی قزاقستان حضور خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1803604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =