تکمیل زیر ساخت راه آهن شهرکرد در انتظار تخصیص اعتبار

خانه ملت نوشت :نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر استانی قول تکمیل زیر ساخت راه آهن شهرکرد را تا پایان سال داده است، گفت: این پروژه در انتظار تخصیص اعتبار بوده و قول رئیس جمهور روی زمین مانده است.

احمد راستینه هفشجانی با اشاره به اتمام سال مالی بودجه سال ۱۴۰۱ در شهریور ماه، گفت: حدود هزار میلیارد تومان از اعتبارات جاری و عمرانی در دستگاه های شهرکرد باقی مانده است و با توجه به اینکه به پایان سال مالی بودجه سال ۱۴۰۱ نزدیک می شویم، در حال پیگیری هستیم هر چه سریعتر دستگاه ها نسبت به جذب اعتبارات مانده اقدام کنند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به نیاز مردم به آب شرب، باید هر چه سریعتر پروژه آب شرب بن- بروجن به بهره برداری برسد، تصفیه خانه این پروژه آماده است از این رو انتظار می رود بهره برداری این پروژه در دستورکار وزارت نیرو قرار گیرد.

وی با اشاره به یکی از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به شهرکرد، بیان کرد: رئیس جمهور دستور داده است که زیر ساخت راه آهن شهرکرد تا پایان سال ۱۴۰۲ فراهم شود، از این رو باید تزریق اعتبارات برای تکمیل زیر ساخت این پروژه با سرعت انجام شود.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه پیگیر تحقق خواسته ها و مطالبات مردم شهرکرد است، گفت: راه آهن شهرکرد از جمله پروژه های اولویت دار استان است، با وزارت راه و شهرسازی نامه نگاری شده، وزیر در این موضوع دستور داده و به سازمان برنامه وبودجه تامین اعتبار راه آهن ابلاغ شده است، با توجه به روند انجام شده باید هر چه سریعتر اعتبار لازم برای تکمیل زیر ساخت راه آهن شهرکرد تخصیص پیدا کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1803615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =