مدیرعامل شرکت کشتیرانی مالک کشتی کوشا خبر داد اجساد کشته شدگان هندی این کشتی صبح امروز به هند فرستاده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر، اجساد قربانیان هندی این حادثه شب گذشته ساعت 22 و 30 دقیقه از جنوب به تهران فرستاده شد. جنازه کشته شدگان صبح امروز روانه هند شد تا قربانیان در زادگاهشان دفن شوند. از میان کشته شدگان سه نفر ملیت هندی داشتند. شرکت کشتیرانی مالک کوشا تمامی هزینه های ارسال و برگزاری مراسم یادبود این کشته شدگان را تقبل کرده است.

براساس اطلاعات بدست آمده پزشکی قانونی اجساد قربانیان هندی را با تزریع ماده ای شیمیایی همچنان سالم نگاه داشته است. در صورت عدم تزریق این ماده با توجه به مدت زمان باقی ماندن این اجساد در آب دریا، احتمال آسیب دیدن جسم آنها وجود داشت.

 

دو دریانورد کشته شده حادثه کوشا در بهشت زهرا دفن می شوند
صبح امروز جسد دو نفر از دریانوردان ایرانی کشته شده در حادثه کوشا یک به تهران رسید. اجساد قربانیان ایرانی حادثه غرق شدن کشتی کوشا یک به تهران رسیده است و بزودی در بهشت زهرای تهران دفن خواهند شد.  بزودی مراسم یادبودی برای آنها در تهران برگزار می شود. جامعه دریایی ایران در مراسم یادبود کشته شدگان حادثه کوشا شرکت خواهند کرد.

همچنین گزارش کارشناسی دقیق در مورد دلایل اصلی حادثه غرق شدن کوشا یک بزودی منتشر می شود. دو تیم کارشناسی به صورت جداگانه از سوی سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین نهادهای متخصص دریایی بروری گزارش حادثه کار کارشناسی انجام می دهند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =