قیمت گوشی موبایل امروز ۱ شهریور/ پرطرفدارها چند؟

تجارت‌نیوز نوشت: امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی موبایل در برندهای پرطرفدار بازار نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت.

امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲، سطوح قیمت گوشی موبایل نسبت به روز قبل خود ثابت ماندند، در برندهای پرطرفدار اپل و سامسونگ، قیمت مدل‌های مختلف درحال تثبیت در حدود سطح روز گذشته هستند.

ثبات نسبی قیمت گوشی موبایل

قیمت گوشی iPhone ۱۳ pro max یک پله عقب نشینی کرد و به سطح ۷۱ میلیون تومان رسید. قیمت گوشی iPhone ۱۳ معمولی با اندکی کاهش به سطح ۳۸ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان رسید. اما قیمت گوشی iPhone ۱۴ pro max در سطح ۵۹ میلیون تومان، بدون تغییر ماند.

در گروه سامسونگ، قیمت گوشی S۲۲ ultra تغییری نداشت و در همان سطح ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باقی ماند. اما قیمت گوشی S۲۳ ultra باز هم با اندکی کاهش مواجه شد و به سطح ۴۸ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان رسید. سری اقتصادی A۵۴ نیز در سطح ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثابت ماند اما در این گروه، قیمت گوشی A۳۴ با اندکی افزایش به سطح ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت گوشی موبایل

برند شیائومی، قیمت گوشی Xiaomi Mi ۱۱ ultra در سطح ۳۷ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان و مدل Redmi Note ۱۲ pro در سطح ۱۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان معامله شد.

در برند ناتینگفون، قیمت گوشی Nothing phone ۱ باز هم اندکی کاهش داشت و به سطح ۱۶ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان رسید. در این گروه، قیمت گوشی Nothing phone ۲ در سطح ۴۹ میلیون تومان معامله شد.



بیشتر بخوانید:

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1804952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =