استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای داشتن خوابی عمیق و کافی

محققان پژوهشکده پزشکی هاروارد از رازهای خواب عمیق و آسودۀ شبانه پرده برداشتند. خوابیدن کافی (هشت ساعت در شبانه روز) و بدون بیدار شدن های مدام هم‌تراز دیگر اصول حفظ سلامتی، مهم است.

در تمام روش های توصیه شده قدیمی و جدید برای حفظ سلامت، به رژیم غذایی مناسب، تمرینات ورزشی و بهداشت دندان ها در کنار خواب با کیفیت، تاکید شده است. با کم خوابی شبانه نه تنها روز سختی را در پیش خواهیم داشت بلکه مشکلاتی هم در آینده برای سلامتی ما پیش خواهد آمد این مشکلات دامنه وسیعی از بیماری ها مانند: دیابت تا فشار خون، افزایش وزن و حمله قلبی را دربرمی گیرد. بی خوابی حتی حالتی کسالت بار از بیماری شبیه به شروع سرماخوردگی در ما ایجاد می کند. بیداری پس از خواب با کیفیت و زمان کافی، احساس سرزندگی و حالی سرشار از انرژی توام با آمادگی برای انجام امور مختلف را در ما بوجود می آورد.

یکی از عوامل مهم خواب خوب، به موقع و باکیفیت، پاک بودن هواست، علاوه بر تحقیقات کارشناسان تجربۀ شخصی خود ما نیز نشان می دهد هوای پاک نه تنها خواب خوب بلکه میل به غذاخوردن را نیز در ما افزایش می دهد، زمانی که از شهر خارج می شویم و به استراحت می رویم، یکباره از تمام گرفتاری های زندگی در شهرهای بزرگ دور می شویم و پس از چند روز صحت گفته های بالا تائید می شود.

تنفس هوای پاک به طور غیر مستقیم نیز بر تمام فعالیت های ما تاثیر می گذارد، بسیاری از هنرمندان و فعالان دیگر رشته های نیازمند به برخورداری از تمرکز برای خلق آثار و تولیدات جدید و همچنین تصمیم گیری های مهم خود به جاهای کم سروصدا و خارج از محل های آلوده می روند و نتیجه بسیار بهتری می گیرند.

استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای داشتن خوابی عمیق و کافی

تا زمانی که آلودگی هوا وجود دارد استفاده از دستگاه های تصفیه هوا نیز نیازی در راستای تامین سلامتی بیماران و ساکنان محیط های شهری و صنعتی آلوده است.

شرکت چرمه شیز با بیست و یک سال سابقه در ارائه خدمات تصفیه هوا از پیشگامان این عرصه بوده و علاوه بر فروش بالا و کسب اهداف تجاری، در تامین بهترین دستگاه های تصفیه هوای با کیفیت و خدمات پس از فروش همیشگی و در دسترس، در خدمت شما است.

استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای داشتن خوابی عمیق و کافی

چرمه شیز با وجود عرضه جدیدترین تکنولوژی دستگاه های تصفیه هوا همچنان به تامین قطعات دستگاه های فروخته شده دو دهه گذشته و ارائه خدمات به خریداران قبلی ادامه داده و جلب رضایت مشتریان را در بالاترین سطح اهداف شرکت قرارداده است.

بخش کارشناسی شرکت برای مشاوره و ارائه راهکارهای مناسب آماده خدمت به شما بوده تا از حداکثر امکانات تامین هوای پاک برخوردار شوید. لطفاً از جدیدترین دستگاه های تصفیه هوای شرکت نئوتک (رونمایی شده در نمایشگاه بین المللی دوسلدرف 2023) با آخرین تکنولوژی تصفیه هوا در سایت ما بازدید کنید.

تلفن: 02188613903 02188055727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =