هشدار سردار جلالی درباره دوقطبی سازی در موضوع حجاب

ایسنا نوشت:رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مسئله مقابله با بدحجابی باید با تدبیر و یک سیاست جامع به پیش رود و نباید به دوقطبی و درگیری‌های مصنوعی تن دهیم.

سردار غلامرضا جلالی در یاداوره ۱۶۱ شهید پایگاه شهید رجایی شهر کاشان با بیان اینکه در شرایط جنگ ترکیبی جهاد تبیین مهمترین راهبرد و الگوی دفاعی است، اظهار کرد: شهید بهترین مصداق از جهاد تبیین است چرا که شهادت خط فاصل حق و باطل را مشخص می‌کند و شهدا امروز مهمترین مولفه قدرت نرم ایران اسلامی هستند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اغتشاشات سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: ساده‌اندیشی است اگر اتفاقات سال گذشته را یک مسئله داخلی بدانیم بلکه این اغتشاشات با برنامه‌ریزی گسترده از سمت دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی و پادویی جبهه نفاق راه‌اندازی شد تا جمهوری اسلامی را درگیر یک جنگ تمام‌عیار داخلی کنند اما با بصیرت ملت انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی این توطئه خطرناک خنثی شد.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای امپراتوری دروغ علیه ملت ایران بسیج شد، گفت: دشمن در این جنگ جهانی رسانه‌ای از تکنیک‌های جدید برای متهم‌سازی حاکمیت استفاده می‌کرد و از گفتن هیچ دروغی ابا نداشتند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شکست برنامه‌های دشمن در سال ۱۴۰۱ سبب شد تا آنان نسبت به توانمندی و ثبات کشور آگاه شوند، گفت: از همین رو دیدیم که برخی از کشورها که تا دیروز سرنوشت خود را به آمریکا پیوند زده بودند به تدریج سعی کردند با قدرت جمهوری اسلامی ایران کنار بیایند و این قدرت را به رسمیت بشناسند و از دشمنان و مطرودان ملت ایران دور شوند.

جلالی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تنفس مصنوعی برای احیای فتنه ۱۴۰۱ است، گفت: دوقطبی‌سازی در جامعه درخصوص حجاب و بی‌حجابی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که دشمن سعی دارد روی آن مانور دهد و مساله مقابله با بدحجابی باید با تدبیر و یک سیاست جامع به پیش رود و نباید به دوقطبی و درگیری‌های مصنوعی تن دهیم چرا که هویت دینی ویژگی اصلی جامعه ایرانی است و هیچ کسی نمی‌تواند این هویت را از بین ببرد.

وی اظهار کرد: دشمن برای احیای فتنه به دنبال اشتباهات ما و به تعبیر بهتر پاس گل است و در همه زمینه‌ها باید رفتار و کنش علاقه‌مندان به جبهه انقلاب توام با عقلانیت دینی و تدبیر باشد، به تعبیر دقیق‌تر نه جلوتر از رهبری عزیز و نه عقبتر بلکه دقیقا مبتنی بر خط مشی ایشان گام برداریم.

جلالی با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات است و دشمن از همین الان به دنبال تضعیف سرمایه اجتماعی نظام و کم‌فروغ بودن این انتخابات است، گفت: علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی به خوبی می‌دانند که قهر با صندوق انتخابات به معنای تضعیف پایه‌های قدرت ملی است.

2727

بیشتر بخوانید:

۲۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805733

برچسب‌ها