کلنگ زنی  ۱۰۲۰ واحد مسکونی در مرکز استان چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت؛ کلنگ احداث ۱۰۲۰ واحد مسکونی با اعتبار یک هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان در محله ۳۳ منظریه شهرکرد به مساحت ۱۷ هکتار به زمین خورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی استانداری، علی حیدری گفت: طرح نهضت ملی مسکن در استان به خوبی در حال اجراست و با کار جهادی پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته و استان در این طرح رتبه نهم کشور را دارد.

وی با اشاره به تخصیص ۵ میلیارد تومان از اعتبارات ماده ۱۷ به استان، افزود: با تأمین ۷۵ درصد زمین‌های مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن، رتبه دوم در سطح کشور را کسب کرده‌ایم.

حیدری اظهار داشت: در هفته دولت ۹۵۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری و تکمیل، در استان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود این در حالی است که طرح‌های هفته دولت در سال گذشته ۴۰۵ مورد بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اعلام کرد: کلنگ احداث ۱۰۲۰ واحد مسکونی با اعتبار یک هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان در محله ۳۳ منظریه شهرکرد به مساحت ۱۷ هکتار به زمین خورد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲۰ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۵۴ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان است و ۷۳۳ طرح افتتاحی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان است.

حیدری یادآور شد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی، با همکاری دستگاه‌های استانی، زمینی در فاصله ۲ هزار و ۷۰۰ متری از مرز عراق برای خدمت‌رسانی به زوار آماده شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1805925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =