نمایشگاه دائمی کمال‌الملک و خاندان غفاری به زودی در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک افتتاح می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، در پی توسعه نمایشگاه‌های موزه ملی ملک، پس از بهینه‌سازی نمایشگاه دائمی آثار هنری و سکه، نمایشگاه دائمی خاندان غفاری و کمال‌الملک به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

در این نمایشگاه علاوه بر 10 اثر از 16 اثر کمال‌الملک که در موزه ملک موجود است و هشت اثر از هنرمندان خاندان غفاری با طراحی نمایشگاه‌های موزه‌ای و با برخورداری از نمایشگرهای دیجیتالی، تمام 120 اثر کمال‌الملک برای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان در دسترس خواهد بود.



این آثار که در یک پروژه چهار ماهه تصویربرداری صنعتی شده‌اند، متعلق به گنجینه موزه‌های گلستان، نیاوران، سعدآباد و مجلس شورای اسلامی هستند.
از دیگر نکات این نمایشگاه تندیسی از محمد غفاری (معروف به کمال‌الملک) است که توسط هنرمند مجسمه‌ساز رامین اعتمادی از جنس موم و در اندازه 1*1 ساخته شده است.
علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از سایت کمال‌الملک که به همت موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک طراحی و اجرا شده، به نشانی www.kamalalmolk.info بازدید کنند.
5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 180605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
    0 0
    امید محکمی عکاس صنعتی مجموعه آثار کمال الملک بوده،طرح محتوایی این نمایشگاه توسط محمد حکمت و رضا دبیری نژاد تهیه شده و معماری داخلی آن توسط دکتر بهزاد سلیمانی به انجام رسیده.سید محسن هاشمی نیز مدیریت این پروژه را طی ذه ماه برعهده داشته است.