۰ نفر
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
قیمت گوشی موبایل امروز ۷ شهریور ۱۴۰۲

تجارت‌نیوز نوشت: امروز سه شنبه ۷ شهریور، ثبات نسبی در قیمت گوشی موبایل برندهای پرطرفدار بازار، مشاهده می‌شود.

به گزارش امروز سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، با گذشت چند روز از ابتدای هفته اول ماه شهریور، تغییری در قیمت گوشی موبایل مشاهده نشد.

قیمت گوشی‌های برند اپل همچنان روند ثابتی را ادامه می‌دهند. به‌طوری که قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس (iPhone ۱۳ promax) و قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس (iPhone ۱۴ promax)، به ترتیب جایگاه ۷۱ میلیون تومان و ۵۹ میلیون تومان را حفظ کردند. اما نوسان قیمت، در این گروه، از ابتدای هفته، تنها در قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی (iPhone ۱۳) دیده می‌شود. این دستگاه امروز به سطح ۳۶ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسید.

در گروه سامسونگ، روند ثبات قیمت همچنان ادامه یافت و قیمت گوشی سامسونگ S۲۲ ultra سطح ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را حفظ کرد. قیمت گوشی سامسونگ S۲۳ ultra که روز گذشته روند افزایشی داشت، امروز با کاهش قیمت مواجه شد و به سطح ۴۸ میلیون تومان رسید. در سری اقتصادی، قیمت گوشی سامسونگ A۵۴، باز هم کاهش داشت و به سطح ۱۴ میلیون تومان رسید. این در حالیست که قیمت گوشی سامسونگ A۳۴ همچنان بدون تغییر در سطح ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان باقی ماند.

قیمت گوشی موبایل

در گروه شیائومی، روند ثابت قیمت، تداوم یافت. قیمن گوشی شیائومی Mi ۱۱ ultra در سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و مدل شیائومی Redmi Note ۱۲ pro در سطح
۱۱ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان ثابت ماندند.

در گروه دیگر بازار نیز قیمت دستگاه ناتینگفون یک (Nothing phone ۱) در همان سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان و قیمت گوشی ناتینگفون دو (Nothing phone ۲) در سطح ۳۹ میلیون تومان ثابت ماندند.



بیشتر بخوانید:

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =