۱ نفر
۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
سامانه پیامک پیشرفته فراپیامک

شایعه رایج در بین کسب و کارها این است که خدمات پنل پیامکی هزینه زیادی دارد و فقط برای مشاغل بزرگ مناسب است. حقیقت این است که مشاغل در هر اندازه‌ای که باشند، می‌توانند از خدمات سامانه پیامک برای بهینه سازی ارتباط و تعامل با مشتری استفاده کنند. ابزارهای قدرتمند، با بسته‌های قیمتی متفاوتی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، آنها را تهیه کنید.

یک سامانه پنل پیامک برای مشاغلی که می‌خواهند از راه‌های هوشمندانه‌ و خلاقانه که در حال حاضر وجود دارد، برای تعامل با مشتریان، حداکثر استفاده را ببرند، مفید است. بازاریابی پیامکی از اعلام اخبار گرفته تا ارائه کوپن‌های تخفیف و حتی برگزاری مسابقه‌ها و نظرسنجی‌ها، به کوچک‌ترین برندهای موجود در بازار نیز اجازه می‌دهد تا رقابتی و به‌روز بمانند.

مزایای داشتن سامانه پنل پیامکی

سامانه پیامک راه حلی سریع برای نگرانی‌های مشتریان، ارائه می‌دهد. با ارسال یک پیامک، می‌توانید متوجه شوید که آن‌ها به چه چیزی نیاز دارند و به سرعت به آن‌ها پاسخ مناسب ‌دهید. شما همچنین می‌توانید راحتی و کاربردی بودن را از جانب کاربران بررسی ‌کنید. در گذشته، مردم مجبور بودند از طریق تماس‌های تلفنی یا نامه‌ها یا حتی فکس، با کسب‌وکارها تماس بگیرند و هر سه روش برای پرسش‌ها و نگرانی‌هایی که نیاز به توجه فوری داشتند، بسیار زمان‌بر بودند، اما امروزه، اینکار با ارسال پیامک آسان‌تر شده است.

در ادامه برخی از مزایایی که می‌توانید با پنل پیامکی به دست آورید، آورده شده است:

1- 97 درصد موفقیت در میزان خواندن دارند!

یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی پیامکی، میانگین و سرعت باز شدن و خواندن پیامک است. پیام‌های متنی نسبت به ایمیل‌ها و سایر روش‌های ارتباطی، نرخ خواندن بیشتری دارند و باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی می‌شود که معمولاً در روش‌های بازاریابی سنتی زمان و انرژی بیشتری صرف می‌شود. همچنین، شما می‌توانید انتظار بیشتری برای دریافت پاسخ یا تعامل با مخاطبان خود داشته باشید. نرخ پاسخ برای پیامک به شما اطمینان می‌دهد که پول نقد خود را که به سختی به دست آورده‌اید، در این سیستم هدر نمی‌دهید.

2- روشی عملی با هزینه مناسب است!

در مقایسه با سایر انواع بازاریابی، کمپین‌های پیامکی، هزینه راه اندازی و هزینه‌های جاری کمتری دارند. بازگشت سرمایه نیز در این جا بیشتر است؛ زیرا با افرادی سروکار دارید که قبلاً مشتری شما بوده‌اند یا با میل و رغبت، شماره خود را برای دریافت پیام‌های بازاریابی شما ارائه کرده‌اند.

زمانی که پیام‌هایی درباره تبلیغات، فروش یا محصولات جدید دریافت می‌کنند، خدمات شما را به یاد می‌آورند یا محصولات جدید شما را خریداری می‌کنند. اگر راهی وجود داشته باشد که به کسب و کارها کمک کرده است تا به موفقیت دست یابند، آن، ثبات در ارتباط با مشتریان و استفاده از یک رویکرد دوستانه و غیر تهاجمی برای آگاه کردن مردم است که با آن برند به پیشرفت خود و ارائه خدمات خود ادامه می‌دهد.

3- راحت و بدون دردسر هستند!

چندین و چند شرکت وجود دارند که پنل پیامک را برای دریافت، ارسال پاسخ و حتی نظارت بر پیام‌هایی که ارسال و دریافت می‌کنید، ارائه می‌کنند. شما برای کار با آن‌ها به تکنولوژی خاصی احتیاج ندارید، ارسال پیام‌های متنی بسیار راحت و آسان، برای تعامل با مشتریان شما قابل انجام است.

4- ارتباطات پیشرفته با مشتریان را آسان می‌کند!

به دست آوردن و حفظ یک تعامل سالم با مشتریان، چیزی است که همه کسب و کارها با موفقیت به آن دست پیدا نمی‌کنند. برای برخی، از دست دادن مشتریان ممکن است به این دلیل باشد که انتخاب کلمات تبلیغاتی آن‌ها به نحوی در جای خود قرار نمی‌گیرد یا به اندازه کافی با گیرندگان هدف سازگار نیست و تاثیری ندارد.

یکی از مزایای قابل توجه پنل پیامکی این است که به شما امکان می‌دهد پیام‌های خود را شخصی‌سازی کنید، علاقه مشتری را برانگیخته و او را حفظ کنید. متون معمولی یا آرام، غیر مزاحم هستند و برای میلیون‌ها مشتری در سراسر کشور قابل دسترسی هستند.

مهم‌تر از آن، می‌توانید پیام‌های خود را بر اساس مکان یا جمعیتی که هدف قرار داده‌اید یا حتی رفتار خریدهای قبلی مشتری، با استفاده از پنل پیامک سفارشی‌سازی کنید. تقویت وفاداری با هدف قرار دادن مستقیم مشتریان و افزودن یک پیام شخصی سازی شده به تلاش‌های بازاریابی شما، شانس بیشتری برای حفظ مشتری را ایجاد می‌کند.

5- سریع و بدون تغییر است!

از میان تمام روندهای تبلیغاتی که دائماً در حال تغییر هستند، ارسال پیامک چیزی است که در سراسر جهان کاملاً ثابت و منعطف بوده است. در حقیقت، یک تبادل ساده و فوری پیام است. با استفاده از سامانه پیامک می‌توانید در عرض چند دقیقه پیام خود را به هزاران مشتری ارسال کنید.

6- نظرسنجی از مشتریان فعال را ممکن می‌سازد!

صرف‌نظر از اندازه کسب و کار شما، هر کسب و کاری می‌تواند از کمک مشتریان خود استفاده کند. وقتی بر مشارکت مشتری تاکید می‌شود، باعث می‌شود که دنبال‌کنندگان شما احساس ارزشمندتری کنند؛ در نتیجه، وفاداری آن‌ها به برند شما افزایش می‌یابد. از انتشار فرم نظرسنجی گرفته تا تماس با هر یک از مشتریان برای بررسی تجربه آن‌ها از خدمات شما، به وفاداری مشتری کمک می‌کند.

7- آمار دقیق و در دسترس ممکن است!

شما می‌توانید سوابق پاسخ‌هایی را که از مشتریان دریافت کرده‌اید، نگهداری کنید و از آن برای ارزیابی اینکه آیا در رابطه شما با آن‌ها بهبودی حاصل شده است یا اینکه رویکرد شما هنوز نیاز به بهبود دارد، استفاده کنید.

سامانه پیامکی نیز به شما امکان می‌دهد موفقیت هر تاکتیک بازاریابی را که اجرا می‌کنید، اندازه‌گیری کنید. مقایسه کنید که کدام کلمات کلیدی کاربرپسند و مرتبط با آنچه که قصد دارید برند خود را نشان دهید، هستند. همچنین می‌توانید متوجه شوید که چه نوع تبلیغاتی نرخ پاسخ بالاتر و سریع‌تری را نسبت به تبلیغاتی که تعامل و علاقه مشتری را کاهش می‌دهند، ایجاد می‌کند.

نکات مهم در خرید سامانه پیامک

سامانه پیامک پیشرفته فراپیامک

هنگام انتخاب یک سامانه پیامکی این موارد را در نظر بگیرید:

- تقسیم بندی پایگاه داده: سامانه پیامکی که انتخاب می‌کنید باید توانایی تقسیم مخاطبین و مشتریان به گروه‌ها و ایجاد کمپین‌های متنی هدفمند برای هر یک از گروه‌ها را داشته باشد.

- آمار ارسال پیامک: گزارش‌هایی برای هر کمپین ارسال پیامک، از جمله داده‌های مربوط به تعداد پیام‌های ارسال‌شده، تحویل‌شده و باز شده و همچنین، تعداد کلیک‌هایی که بر روی لینک داخل پیامک شده است را بتوان در زمان واقعی مشاهده کرد و از یک دوره زمانی خاص خروجی گرفت.

- شخصی سازی از طریق متغیرها: این یک ویژگی درج خودکار داده‌های منحصر به فرد، برای هر گیرنده است، از آدرس دادن به مشتری با نام تا ارائه کد تخفیف. متغیرهای ارائه شده می‌توانند پیامک را شخصی‌تر کنند.

- پیش نمایش: یک پنل پیامک باید به شما این امکان را بدهد که پیش نمایش یک پیام را قبل از راه اندازی کمپین و ارسال، مشاهده کنید و به شما اجازه دهد تا پیامک را یک بار به صورت تستی برای یک یا چند شماره که در اختیار خودتان باشد، ارسال کنید تا ببینید که چگونه به نظر می‌رسد.

- یکپارچه سازی API: یکپارچه سازی، ادغام یک وب سایت، برنامه‌های کاربردی وب یا سیستم‌های CMS و CRM محبوب است؛ هرچه خدمات وب سرویس ارسال پیامک بیشتر و جامعتر باشد، بهتر است.

- ارسال روان: یک کمپین تبلیغاتی موفق به‌جای اینکه به صورت یکجا ارسال شود، بهتر است به‌تدریج و در یک دوره زمانی مشخص به گروه‌های تماس مختلف ارسال شود. این عملکرد می‌تواند برای یک مرکز تماس یا خدمات مشتریان تجاری، مفید بوده و آن‌ها را از سرریزی درخواست‌های ناشی از یک کمپین تبلیغاتی پیامکی نجات دهد. این ویژگی برای مشاغل متوسط و بزرگ با پایگاه مشتری بسیار زیاد، مفید است.

- پشتیبانی چند زبانه و اطلاع رسانی در سراسر کشور: اگر مشتریان شما در مناطق مختلف هستند، مهم است که یک سامانه پیامکی پیدا کنید که با ارائه دهندگان خدمات محلی نیز کار کنند.

- حالت چند کاربره: یک پنل پیامکی خوب باید امکان مدیریت یک حساب کاربری را داشته باشد به این ترتیب که اعضای یک تیم، با تخصیص وضعیت‌ها و دسترسی‌ها (به عنوان مثال «مالک» یا «مدیر») بتوانند از پنل استفاده کنند.

فراپیامک؛ به روزترین سامانه پیامک در ایران

سامانه پیامک پیشرفته فراپیامک

با توجه به مواردی که در بالا گفتیم، فراپیامک با در اختیار داشتن متخصصین و برنامه نویسان مجرب، همراه شما در ارائه خدمات تحت وب در قالب پیام کوتاه است و نوین‌ترین روش‌های مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی از طریق پیامک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

افزایش مداوم سرعت ارائه خدمات https://farapayamak.ir با ارائه روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارسال و دریافت پیام کوتاه، با استفاده از فناوری روز، در بستر وب و استفاده از پهنای باندی وسیع، مسیری است که فراپیامک در آن گام برمی‌دارد و آن را به بهترین و به‌روزترین سامانه پیامک ایران تبدیل کرده است.

کد خبر 1807717

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار