۶ نفر
۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
راهنمای خرید بهترین سرور مجازی ایران

سرور مجازی بویژه سرور مجازی ایران امروز یکی از پر طرفدار ترین محصولات حوزه شبکه و اینترنت است که افراد به دلیل نیاز های مختلف اقدام به خرید سرور مجازی ایران خواهند کرد.

در این مطلب چند مورد از کاربردهای سرور مجازی ایران و چند نکته مهم مربوط به قبل از خرید سرور مجازی ایران را توضیح خواهیم داد تا خرید سرور مجازی ایران را از پنتا سرور یا هر شرکت هاستینگ دیگر با اطمینان و دقت بیشتری انجام دهید.

خرید سرور مجازی ایران برای میزبانی وب سایت

میزبانی وب سایت از روش های مختلفی امکان پذیر است

1) استفاده از هاست اشتراکی

2) استفاده از سرور مجازی

3) استفاده از سرور اختصاصی

هر کدام از این 3 مورد دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

هاست اشتراکی: قیمت پایین، کیفیت، سرعت و امنیت پایین

سرور مجازی: قیمت متوسط، کیفیت، سرعت و امنیت بالا

سرور اختصاصی: قیمت، کیفیت و سرعت و امنیت بسیار بالا

امروزه اکثر افرادی که دارای وب سایت بزرگ و با بازدید بالا هستند یا سرعت و امنیت وب سایت برای آنها خیلی مهم است، از سرور مجازی ایران استفاده می‌کنند. البته هر سرور مجازی این تضمین را به شما نخواهد داد که سرعت بالاتری از هاست اشتراکی را تجربه کنید،زیرا برخی شرکت ها در حال ارائه سرور مجازی با منابع اشتراکی هستند که در نهایت باعث افت شدید کیفیت سرور مجازی و وب سایت شما خواهد شد.

قبل از خرید سرور مجازی حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که از شرکت هاستینگی سرور مجازی تهیه کنید که منابع سخت افزاری به‌صورت اختصاصی را در اختیار شما قرار دهند. قبلا در مقاله ای به چند سر فصل مهم مربوط به موضوع از کجا سرور مجازی بخریم به‌صورت مفصل توضیحاتی داده بودیم و پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید سرور مجازی این مقاله را مطالعه کنید.

بهترین سرور مجازی!

بهترین سرور مجازی دارای پارامتر های زیادی خواهد بود برای تشخیص اما یکی از مهم ترین این نکات موضوع نوع حافظه استفاده شده در سرور مجازی خواهد بود. به‌صورت کلی سرور مجازی ایران یا خارج به‌صورت حافظه HDD , SSD , NVMe ارائه می شود که حافظه های HDD دارای کمترین و حافظه های NVMe دارای بیشترین سرعت در خواندن و نوشتن اطلاعات هستند. به همین دلیل در زمان خرید سرور مجازی حتما پیشنهاد میکنیم سرور مجازی NVMe تهیه کنید تا از نهایت سرعت و کیفیت سرور مجازی VPS خود لذت ببرید.

راهنمای خرید بهترین سرور مجازی ایران

خرید سرور مجازی بورس ایران

یکی دیگر از کاربرد های سرور مجازی VPS از چند سال گذشته، موضوع بورس و سر خطی زدن هست که افراد زیادی برای بورس و سرخطی زدن از سرور مجازی بورس ایران استفاده میکنند. سرور مجازی ایران آسیاتک (برج میلاد) ارائه شده توسط پنتا سرور به دلیل پینگ کمتر از 1 میلی ثانیه، یکی از بهترین گزینه ها برای سر خطی زدن هست و شما بدون هیچ نگرانی از بابت سرعت اینترنت خانگی یا همراه خود، به راحتی توسط سرور مجازی بورس می‌توانید در سر خطی زدن همیشه موفق باشید.

برای سر خطی زدن با سرور مجازی ایران افراد معمولا از ربات استفاده خواهند تا تمام مراحل معاملات بورسی و سر خطی زدن به‌صورت خودکار توسط ربات های اتو کلیکر انجام شود. استفاده از شبکه قدرتمند، منابع سخت افزاری قدرتمند و اختصاصی از مواردی هستند که در سرور مجازی بورس بسیار تاثیر گذار هستند تا بتواند شما را اولین نفر در لیست معامله گران بورس قرار دهد.

خرید سرور مجازی ویندوز یا لینوکس؟

سرور مجازی ایران با سیستم عامل های ویندوز، لینوکس میکروتیک و بسیار سیستم عامل های دیگر توسط پنتا سرور قابل ارائه است و محدودیت خاصی در نوع سیستم عامل ها نیست. انتخاب سیستم عامل سرور مجازی بر اساس نیاز کاربر خواهد بود، به عنوان مثال برای سرور مجازی بورس و سرخطی زدن از سرور مجازی ویندوز، برای میزبانی وب سایت یا برخی اپلیکیشن ها و... از سیستم عامل لینوکس و برای ایجاد شبکه اختصاصی و خصوصی از سرور مجازی میکروتیک معمولا استفاده خواهد شد.

معمولا خرید سرور مجازی ویندوز مناسب افرادی است که قصد استفاده به‌صورت ریموت از سرور دارند یا اپلیکیشن هایی دارند که تحت ویندوز برنامه نویسی شده اند.

سرور مجازی ارزان اما با کیفیت بالا!

از مهر ماه سال 1401 محصول جدیدی با عنوان سرور مجازی ارزان ایران به لیست محصولات پنتا سرور اضافه شد. این سرور مجازی ارزان قیمت با هدف مصارفی ماننده استفاده دانشجویی یا برنامه نویسان تازه کار یا هر فرد دیگری که نیاز به سرور مجازی با منابع ضعیف تر و کیفیت پایین تری بودند که قطعا قیمت پایین تر و ارزان را خواهد داشت به سبد محصولات پنتا سرور افزوده شد.

دلیل پایین بودن این VPS ها استفاده از سرور های نسل قدیم تر هست که دارای کیفیت و قیمت به نسبت پایین ترین هستند خواهد بود و از نظر اختصاصی بودن مانند دیگر سرور مجازی های NVMe و SSD به‌صورت اختصاصی خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین سرور مجازی ایران

چرا خرید سرور مجازی از پنتا سرور؟

پنتا سرور با بیش از یک دهه فعالیت و تجربه،استفاده از بهترین و جدید ترین تجهییزات سخت افزاری سرویس های سرور اختصاصی، سرور مجازی و هاست را با بالاترین سطح کیفیت و آپ تایم به کاربران را ارائه خواهد کرد تا با خیالی آسوده و به دور از هرگونه نگرانی برای پایداری و سلامت کسب و کار آنلاین شما بهترین شرایط و فضای لازم را ایجاد نماید.

یکی از نکات مثبت و بسیار مهم در پنتا سرور که در واقع میتوان گفت خط قرمز ماست،ارائه سرور مجازی با منابع کاملا اختصاصی است و به هیچ عنوان در سرویس سرور مجازی VPS پنتا سرور هیچگونه اورسلی انجام نخواهد شد و اختصاصی بودن منابع سرور مجازی در خدمات ما کاملا گارانتی شده است.

از دیگر نکات مهم در سرویس های سرور مجازی، پشتیبانی فنی خواهد بود که همکاران ما در مجموعه پنتا سرور با توجه به داشتن مدارک بین المللی مختلف در حوزه کاری مربوطه، پشتیبانی فنی شما را در بالاترین سطح ممکن انجام خواهند داد و شما هیچ وقت نگرانی بابت مشکلات فنی در سرویس های سرور اختصاصی، سرور مجازی و هاست نخواهید داشت.

مشاوره و سوالات قبل از خرید سرور مجازی

همکاران ما در مجموعه پنتا سرور به‌صورت 24 ساعته از طریق تیکت و تماس آماده پاسخ گویی به سوالات و مشکلات و ارائه بهترین مشاوره ها به‌صورت رایگان در خدمت شما خواهد بود.

در صورت نیاز به تماس تلفنی جهت دریافت مشاوره قبل از خرید سرویس های سرور اختصاصی، سرور مجازی VPS، سرویس هاست یا میزبانی وب سایت و... می‌توانید با شماره مرکز تماس پنتا سرور به شماره 01144400281 تماس بگیرید و با انتخاب داخلی مورد نظر با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =