اعلام آماده‌باش فرمانده بلندپایه ارتش برای مقابله در جنگ نرم

مهر نوشت: فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور سرزده در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش، از وضعیت زیست و آمادگی رزمی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش بازدید کرد و روند آموزش دانشجویان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر حمید واحدی در این بازدید با تاکید بر اینکه جوانان باید با نظم و آموزش کارآمد، آماده نبرد در عرصه‌های مختلف جنگ نرم باشند، اظهار کرد: در رزمایش پیاده‌روی اربعین حسینی، نیروهای مسلح نیز همگام با مردم و خیرین به میدان آمدند و خدمات مطلوبی را به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) اراده داده و همدلی نیروهای مسلح و مردم را به نمایش گذاشتند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران اسلامی گفت: امروزه جنگ‌های ترکیبی از پیچیده‌ترین انواع منازعات در عرصه بین‌المللی است که از سوی بازیگران دولتی و غیردولتی به کار گرفته می‌شود و جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست هدف جنگ‌های ترکیبی دشمنان قرار گرفته است؛ جنگ‌هایی که رهبر انقلاب اسلامی هم بارها بر لزوم آمادگی، تدبیر و هماوردی در برابر آن تاکید کرده‌اند.

خبر مهم از جدیدترین دستاورد نظامی نیروی هوایی ارتش ایران

وی خطاب به دانشجویان بیان کرد: امروزه جوانان باید با نظم و آموزش کارآمد، آماده نبرد در عرصه‌های مختلف جنگ نرم باشند. شما جوانان باید در جنگ نرمی که تمامی دنیا علیه ملت ایران آغاز کرده، علاوه بر مراقبت از خود و افکار خود، به تقویت اندیشه‌های مقابله با این جنگ بپردازید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با فرماندهان، روحانیون و اساتید این دوره دیدار و با آن‌ها در خصوص روند آموزش دانشجویان گفت‌وگو کرد.

۲۷۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1811746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =