مامور پلیس کیف حاوی چکهای سفید امضا را به صاحبش بازگرداند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: فرمانده وظیفه شناس گروهان موتوری یگان امداداصفهان کیف حاوی ۴ فقره چک به ارزش ۴ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال، ۲ فقره چک سفید امضا را به صاحبش برگرداند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: سروان مسعود صالح پور، مأمور وظیفه شناس یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی متوجه کیف دستی روی زمین می‌شود که با توجه به حس مسئولیت پذیری خود اقدامات لازم را برای شناسایی صاحب آن انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته کیف پول حاوی ۴ فقره چک به ارزش چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال، ۲ فقره چک سفید امضا، ۴ میلیون ریال وجه نقد، یک جلد دسته چک، ۲ کارت ملی، یک کارت سوخت و ۸ کارت عابر بانک و یک دفترچه حساب بود، گفت: صاحب کیف که پس از اطلاع از پیدا شدن آن بسیار شادمان شده بود با مراجعه به پلیس کیف خود را از دست مأمور وظیفه شناس دریافت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه این مأمور پلیس ابراز کرد: مأموران مؤمن، متعهد و پایبند به ارزشهای الهی و انسانی سرمایه‌های گرانبهای پلیس در تراز انقلاب اسلامی هستند و فرماندهی انتظامی استان اصفهان به وجود چنین مامورانی در بدنه این مجموعه افتخار می‌کند

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1812183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =