گردونه کالاف دیوتی، هیجانی که هرگز تمام نمی‌شود

کالاف دیوتی موبایل طی سال‌های اخیر توانسته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی آنلاین تبدیل شود. گیمرها در این بازی به گزینه‌های مختلفی برای خرید یا دریافت آیتم‌های اختصاصی درون بازی دسترسی دارند که یکی از خاص‌ترین آن‌ها گردونه کالاف دیوتی است.

با استفاده از این گردونه شما می‌توانید انواع آیتم‌های خاص بازی را با استفاده از سی پی خریداری کنید. اگر قصد خرید سی پی ارزان گردونه و خرید درون بازی دیگر بازی های شوتر را دارید به این آدرس (https://igame.ir/dlc/) مراجعه کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به‌صورت کامل گردونه کالاف دیوتی را بررسی کنیم.

گردونه کالاف دیوتی، فرصتی برای دریافت اسکین‌ها و سلاح‌های جدید

گیمرهای حرفه‌ای همواره در بازی‌ها به دنبال خرید یا به دست آوردن آیتم‌های اختصاصی و جذاب هستند. برخی از این آیتم‌ها کاربردی بوده و برخی دیگر تنها جنبه تزئینی دارند. بازی کالاف دیوتی برای افزایش جذابیت کسب آیتم‌های خاص توسط گیمرها، یک گزینه منحصربه‌فرد را معرفی کرده است؛ گردونه شانس. این گردونه که مانند نمونه‌های واقعی است، شامل انواع آیتم‌های خاص و کاربردی می‌شود که گیمرها می‌توانند بعد از امتحان کردن شانس خود، آن‌ها را با پرداخت سی پی خریداری کنند. باید اشاره کرد که شما نمی‌توانید سی پی را به‌صورت رایگان به دست آورید و به همین خاطر به خرید سی پی کالاف دیوتی از فروشگاه‌های معتبر مانند فروشگاه آی گیم نیاز دارید.

نکته بسیار مهم درباره گردونه کالاف دیوتی، این است که هرچه مقدار سی پی شما بیشتر باشد، شانس دریافت آیتم‌های بیشتری را خواهید داشت. البته مقدار سی پی مورد نیاز برای دریافت آیتم‌ها و چرخاندن گردونه بسته به ریجن اکانت شما می‌تواند متغیر باشد. برای مثال، برای خرید گردونه ریجن هند شما نیاز به خرید 5000 سی پی فوری کالاف دیوتی دارید. همچنین گردونه کالاف دیوتی تنها قسمتی از این بازی است که شما می‌توانید شخصیت‌های لجندری و اسلحه‌هایی با این عنوان را به دست آورید.

در گردونه کالاف دیوتی به کدام آیتم‌ها دسترسی دارید؟

همان‌طور که عنوان شد، انواع آیتم‌ها و اسلحه‌های لجندری در گردونه کالاف دیوتی قرار دارند. از جمله این آیتم‌های جذاب می‌توان به باندل‌های فوق‌العاده خاص و اسلحه‌های قدرتمند اشاره کرد. برای مثال در یک باندل لجندری شما می‌توانید چندین اسکین را دریافت کنید. همچنین در این بندل یک اسلحه قدرتمند، اکسسوری پوشیدنی، یک کوله پشتی و نارنجک قرار دارد. باید اشاره کرد که این آیتم‌ها درون بازی قابل دسترس نیستند و شما تنها با خرید سی پی کالاف دیوتی و استفاده از آن می‌توانید به این آیتم‌های خاص دسترسی داشته باشید.

گردونه کالاف دیوتی، هیجانی که هرگز تمام نمی‌شود

اروپا گران ترین ریجن برای گردونه کالاف

به علت خاص بودن آیتم‌های درون گردونه کالاف دیوتی، شما می‌توانید از آن‌ها برای برتری نسبت به دشمنانتان استفاده کنید. همچنین آیتم‌های پوشیدنی نیز می‌توانند باعث شوند تا کاراکتر شما در زمان مسابقه ظاهری خاص‌تر و جذاب‌تر داشته باشد. در هر صورت، اگر به دنبال آیتم‌های خاص و لجندری در بازی کالاف دیوتی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید سی پی کالاف دیوتی و امتحان کردن شانس تان در گردونه این بازی است.

برای به دست آوردن آیتم‌های گردونه کالاف دیوتی باید چه کار کرد؟

شما برای به دست آوردن آیتم‌های گردونه کالاف دیوتی کار دشواری پیش روی خود ندارید. برای این کار تنها کافی است که وارد فورشگاه و سپس بخش گردونه شانس (Lucky Draw) شوید. در قسمت زیرین گردونه شانس شما یک گزینه زرد رنگ را مشاهده می‌کنید که مقدار سی پی مورد نیاز برای هر بار چرخاندن گردونه را مشخص کرده است. با هر دور چرخاندن گردونه کالاف دیوتی، این مقدار افزایش پیدا می‌کند. بعد از چرخاندن، شما می‌توانید آیتمی که برنده شده‌اید را با پرداخت سی پی به دست آورید.

برای هر آیتم گردونه کالاف دیوتی به چه مقدار سی پی نیاز دارید؟

همان‌طور که عنوان شد، شما برای چرخاندن و به دست آوردن آیتم‌های درون گردونه کالاف دیوتی، باید از سی پی استفاده کنید. اما برای به دست آوردن این آیتم‌ها باید چه مسیری را طی کرد؟ در ابتدا شما بازی کالاف دیوتی را روی گوشی خود اجرا کرده و سپس وارد فروشگاه می‌شود. حال باید به سراغ قسمت Featured رفته و از این قسمت گزینه بتل پس یا بتل پس پلاس انتخاب کنید. اینجا بخشی است که در آن می‌توانید مقدار سی پی مورد نیاز برای دریافت آیتم‌های گردونه کالاف دیوتی را مشاهده کنید. همان‌طور که عنوان شد، مقدار سی پی مورد نیاز بسته به ریجن اکانت شما می‌تواند متفاوت باشد.

مقدار سی پی مورد نیاز برای چرخاندن گردونه کالاف دیوتی در هر ریجن به شرح زیر است:

  • ریجن اروپا: این ریجن را می‌توان گران‌ترین ریجن برای چرخاندن گردونه کالاف دیوتی دانست. در ریجن اروپا، گیمرها باید بین 13 تا 14 هزار سی پی برای چرخاندن گردونه شانس کالاف دیوتی پرداخت کنند که مقدار بسیار زیادی است. پس اگر قصد چرخاندن گردونه با هزینه کم را دارید، بهتر است به سراغ اکانتی با ریجن اروپا نروید.
  • ریجن ایران: قطعا بسیاری از گیمرهای ایرانی ریجن ایران را برای اکانت خود انتخاب کرده‌ایند. خوشبختانه دسترسی به آیتم‌های گردونه کالاف دیوتی در این ریجن هزینه بالایی ندارد. شما با پرداخت 8600 تا 9600 سی پی می‌توانید گردونه کالاف دیوتی را بچرخانید و آیتم‌های خاص و جذاب آن را به دست آورید.

گردونه کالاف دیوتی، هیجانی که هرگز تمام نمی‌شود

هند بهترین ریجن بازی کالاف برای گردونه

  • ریجن هند: ارزان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین ریجن برای چرخاندن گردونه کالاف دیوتی است. در این ریجن شما تنها باید بین 5000 تا 5880 سی پی برای دریافت آیتم‌های گردونه کالاف دیوتی پرداخت کنید.

خرید سی پی ارزان از آی گیم برای گردونه کالاف دیوتی

گیمرهایی که با بازی کالاف دیوتی آشنا هستند، قطعا می‌دانند که دسترسی به اسلحه‌ها و آیتم‌های لجندری در این بازی چقدر جذاب است. به همین خاطر گردونه کالاف دیوتی یک فرصت عالی برای گیمرهایی است که به این آیتم‌ها و اسلحه‌ها علاقه دارند. اگر قصد خرید سی پی ارزان قیمت با تضمین قانونی بودن محصول دارید تنها کافی است عبارت «خرید سی پی آی گیم» را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین رتبه یعنی سایت ای گیم (https://igame.ir/) کلیک کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1812633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =