۱۱۴ نفر
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
واکنش تند درستکار به شکست یزدانی مقابل تیلور

مهر نوشت: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران با انتقاد از داوری دیدار حسن یزدانی و دیوید تیلور گفت: برای این داوری متاسف هستم.

پژمان درستکار پس از شکست حسن یزدانی برابر دیوید تیلور در فینال رقابتهای وزن ۸۶ کیلوگرم قهرمانی جهان گفت: در صحنه ای که حسن یزدانی اجرای فن کرد باید چهار امتیاز به او داده می شد چرا که مجری فن بود و حریف را از بالا به زمین زد اما متاسفانه داوران حق او را ضایع کردند و امتیاز را به حریف دادند.

وی با بیان این که احساس می کند آمریکایی های روی داوری نفوذ دارند گفت: داوری عامل شکست حسن یزدانی بود چرا که در آن صحنه باید امتیاز کامل به کشتی گیر ما داده می شد اما نفوذ آمریکایی ها در داوری زیاد است و باعث برد تیلور شد. احساسم این است که در این کشتی حق کشی شد.

258 258

کد خبر 1814399

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 158
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشید IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    دیگه اینا بهانه هستش.آقا جان زورش نمیرسه بهش.صد بار هم باهاش کشتی بگیره.میبازه.از نظر روانی یزدانی پیش تیلور از پیش بازنده هست
    • سبحان IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      36 36
      پژمان درستکار راست میگه با اینکه داوران چندین بار صحنه رو دیدن و باز بینی کردن باز هم ۴ امتیاز رو به یزدانی ندادن و اون باعث شد تا یکم روی حسن یزدانی ضعیف بشه! نفوذ داوری آمریکایی ها توی همه اوزان رو احساس میکنم
    • مجید IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      50 30
      با مربی بدون عنوان و بدون دانش که نمیشه از پس کشتی گیری مثل تیلور برآمد
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    هر وقت شکست خوردن داوری را بهانه کردنو تیلور خیلی بهتر از یزدانی بود
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      43 7
      به نظر من داورخوب مربیگری نکرد وگرنه مربی‌ های ما داورهای خوبی هستند
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    استاد... کشتی گیر شما ضربه فنی شد!! بهتره ضعف های فنی خودتون را بپذیرین و بهانه نیارین، تیم فنی کشتی آزاد نیاز به آوردن مربی های با دانش روز داره، نه مربیان بهانه گیر
    • IT ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      33 31
      من معمولاً هر وقت به داوری اعتراض می کنن می گم بهانه هست اما در این مورد کاملاً مشخص بود که امتیاز ش رو ندادن وقتی دو نفر اینقدر بهم نزدیک هستند و یکی اینطوری عقب می افته مجبور که کار پر ریسک کنه تا امتیاز عقب افتاده رو جبران کنه که در بیشتر مواقع هم به نتیجه منجر نمیشه ولی خوب چاره دیگه هم نداشت مطمئن باش اگر امتیاز ش عقب نبود ونمی خواست برای برد تلاش کنه هیچ موقع ضربه نمی شد
    • . IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      25 7
      همه جا مربی ایرانی میبرن شما از کجا میخوای
  • من IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    کشتی گیر اگر خوب باشه داور نمیتونه نتیجه رو عوض کنه ، مثل زارع قهرمان
    • حسن IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      21 21
      کسانی که روکشتی تجربه ندارن نظرندن حسن دلاورکتوش اسیب دیده بودامابه خاطره اینکه دل یه ملت وشادکنه اومدروتشک که نشداین ضره ای ازارزش های حسن اقاکم نمیکنه درمورداقاپژمان هم حرف حق بزنیدبه نظرمن اقای دکتربهترینه کسی که به خاطره پرچم داره میجنگه نه پول
  • مهدی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    اقا پژمان کل کشتی که این یه صحنه نبود به کشتی گیرامون یاد بدید اینقدر راحت زی ندند
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    89 83
    تبریک به دلیر
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    با اقتدار وبا جدیت و اینکه در پیش بینی ها و پیش گیریها و آنچه در انتخاب داوران هست در انتخاب باید با اقتدار تمام مسولین امر و با اجماع فرد داور را انتخاب تا بناحق حقی پایمال نشود واین مستلزم رصدهای کارشناسی است و حق را از حلقوم آنها با اقتدار باید پس گرفت
    • پشت کنکوری IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      خودتی فهمیدی چی گفتی؟؟ مجبور نیستی ادای آدمای کاربلد رو دربیاری!!!پرفسور
    • امیر IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      18 0
      ما هیچ خودت فهمیدی چی گفتی،؟؟؟؟
  • داور بین المللی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    داوری مشکلی نداشت مهاجم در آن صحنه تیلور بود و در چنین مواقعی طبق نظر اتحادیه اولویت نمره با مهاجم است مگر اینکه مدافع با اجرای یک فن بدل کامل مسیر مهاجم را تغییر دهد که در آن صحنه چنین نشد و دو خم تا پایان آن فعل و انفعال در دستان تیلور بود.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    دقیقا" داوران بزدل همه ترسیدند چون اول ۴ امتباز درست را به یزدانی دادند بعد که اعتراض الکی یانکی ها را دیدن کلا" به تیلور ۴ امتیاز را دا دند و بعد دیدند که خیلی ضایع شد سه امتلزش کردند .
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      12 26
      5امتیازبه تیلور و2امتیازبه حسن دادن به نظرم 5امتیاز درست بود ولی حسن باید3امتیاز میگرفت
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    زارع جوسازی می کنه تیلور کشتی اول هم در ۱۵ثانیه برد این کشتی هم یزدانی براش مانند کشتی اول بود متاسفانه حسن خوب تمرین نکرده و اعتماد بنفس خوبی مقابل تیلور ندارد
    • جلال IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      97 35
      یزدانی رو زیاد باد کردن باز هم ترکید
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      46 7
      حسن خوب نبود حالا نوبت زارع قهرمان شد که شروع کنه به جو سازی اوکی همینطور ادامه بدید تا بهتر متوجه شیم که چقدر مردم فهیمی هستیم
  • شهروند IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    خدایی همه جوره تیلور سر بود خیلی آماده بود خیلی
  • علی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    همیشه حق ایرانیا رو میخورن یه آبم روش هیچ اتفاقی هم نمیافته بی عرضه ها نمیتونن از حق خودشون دفاع کنن باید یه کاری بکنن دیگه کسی نتونه حق ایرانی ها رو بخوره
  • لکستان IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    خداییش حسن ما همیشه کم میاره مقابل تیلور سکوت کنید بهتره اقای مربیی!!
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      30 87
      خداییش نظرت چیه اول خودت سکوت را پیشه کنی و در کار مربی دخالت نکنی؟
  • مینا IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    اصلا داوری به ضرر ما بود درست ولی حسن نباید یه زیر میگرفت ؟؟حسن نباید یه خاک میکرد؟؟حتی یبارم دستاش به پاهای تیلور برخورد نکرد ، بهونه نیارین تنها عامل شکست حسن شما و اقای دبیر هستین نه داور،یساله تمرین کرده یه زیر نمیتونه بگیره حتی اگه کشتی پنج بر یک هم میشد بازم تیلور به حسن میرسید اینقد خودتونو کلک نزنین
  • فرشاد IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    مگه ضربه شدن به داور مربوط میشه؟
    • ب IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      9 79
      پ ن به آ میرزا مغازه دار سرکوچه مامربوطه
    • هادی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      4 2
      یکم بعد ازاعلام نتیجه روحیشو ازدست داد و بی تاثیرهم نبود واون ضربه هم که شد عمدا زیربه حریف میداد که فن بزنه روحریف بتابونتش که متاسفانه اصلا روحیه جالبی نداشت وبدون فکر ویاعجله کشتی میگرفت وباید مثله تیلور ریلکس و بافکر وبا اعتماد به نفس کامل کشتی گرفت .تیلور طوری کشتی میگرفت انگار زمان پایان مسابقه توذهنش بود و نمیخولست اون لحظرو ببینه که بازی تمام شده ونتیجه به نفع یزدانی تمامشده
  • میلاد IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    بنظر من مشکل حسن یزدانی اینه که وقتی عقب میفته تمرکز خودشو از دست میده . با فکر مبارزه نمیکنه . فقط هجوم میبره . تیلورم از اشتباهاتش نهایت استفاده رو میکنه . وگرنه یزدانی از تیلور سرد تره . تیلور مزد صبوریشو داره میگیره . چیزی که متاسفانه بزدانی عزیز چی تو این دوره یا دوره های قبل استفاده نکرد . اگه یزدانی زمانی که عقب میفته . با تسلط رو خودش و با فکر کشتی بگیره . مطمینن میتونه راحت پیروز بشه
    • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      44 16
      حسن از تیلور سرتره ؟ 😅😅😅
  • ناشناس IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    بله‌بااین‌حق‌خوری‌روح‌وروان‌کشتی‌گیر‌ماربهم‌ریختند‌نامردی‌واضح
    • قاسم IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      60 12
      من کشتی کارکردم کشتی گیری نتونه زیر بگیره کشتی گیر نیست باهول دادن نمیشه کشتی گرفت اگر دقت کرده باشید حسن قبل ازاینکه کشتی بگیره رنگ پریده وباترس روی تشک اومد واقعن تیلور خیلی اماده بود ودرمورد امتیاز چون تیلور مهاجم بود کاملن داوری درست بود
  • ناشناس IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    چرا از تیلور طرفداری می کنید. حسن خیلی بهتر بود. همیشه حق شو می خورند.
  • مازیار IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    درستکار در حد تیم ملی نبود . سرمربی فقط جامبولات تدیف مربی سابق روسیه
    • اهوازی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      13 67
      درستکار بهترین مربی دنیاس
  • علي IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    شما کشتی و نوع صحبت کردن دیوید تیلور رو دقت کنید همیشه با فکر و اندیشه حرف میزنه با فکر کشتی میگیره و با فکر تمرین می کنه.متاسفانه امسال حسن یزدانی در تمام کشتی هاش به حریفانش زیر داد از کتف آسیب دیده بود و با اینکه خیلی به ظاهر روی کشتی با تیلور تمرکز داشت اما از لحاظ روانی و بدنی کم آورد.من هنوز نمی فهمم باز چند دقیقه قبل فینال چرا باید ضربان قلب حسن یزدانی با تمرین و فشار بالا بره؟
  • اسحاق US ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    از این به بعد حسن یزدانی را فقط برای مقام دوم آماده کن چون سال بعد دوم هم نمیشه ....
  • عاشق ایران IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    22 13
    حسن یزدانی عالیه اگر بزارن کشتی خودشو بگیره که با آنالیز و استراتژی مسخره نمیزارن خودش هنر نمایی کنه اگر بزارن من همینجا قول میدم تیلور که سره همه حریف هاشو راحت ببره متاسفانه مربی های تیم ملی امثال مثل منصور برزگر رسول خادم کجا پژمان درستکار کجا ایران خودش مهد کشتی هست حسن یزدانی فقط باید بزارن کشتی خودشو بگیره
  • میلاد IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    39 4
    اول و آخر در کشتی ایران،ضعف بدنی و نداشتن قدرت بدنی و همچنین مربی با سابقه بدون احساسات،،،در واقع جا داره از بزرگ کشتی برادر عزیز آقای رسول خادم تشکر و قدر دانی بشه..
  • شاهرخ IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    65 9
    بهانه‌های بچه‌گانه نیاورید. تیلور بهتر بود و برد. در آن صحنه هم مجری فن تیلور بود. بحث داوری نیست صحنه توسط چند ناظر بازبینی شد
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    33 2
    بابا اگه میباخت اشکال نداشت مگه بار اولش هست ک میبازه با تیلور..فقط ضربه فنی ک شد دیگه غرور همه ی مارو خورد کرد واقعا..پهلوان حسن تلاش کرد واقعا بی انصافی هست بگیم تلاش نکرد..اما تیلور الحق ک چغرو بد بدن هست
  • علیرضا پایمرد IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    21 3
    فقط کامران قاسم پور می‌تونه تیلور شکست بده وگرنه ..
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      1 0
      دقیقا
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    30 7
    هزار بار حی میگیم بسه دیگه باتیلور کشتی نگیر واقعا اویه سروگردن از تو. یزدانی.. قویتره.. اومیبره ازما تشکر میکنه.. اما یزدانی میبره حتی اینقدر غرور میگیردت که باش دست نمیدی...
  • ناشناس IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    36 7
    این بار چندمه که حسن یزدانی به تیلور میبازه میگن مصدوم بوده ،،اگه یزدانی آسیب دیده ست چطور تا فینال همه رو برده ،تا به تیلور میبازه مصدوم میشه
  • ماهان IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 12
    بنظر من ۴ امتیاز مال حسن بود اما نظر کارشناسی معتبر تر از نظر ماست و من کسب مدال نقره رو به حسن تبریک میگم و امیدوارم برای المپیک و مسابقات آسیایی مشکلات داوری حق کسی رو ضایع نکنه و حسن با دست پر بیاد
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      3 0
      ربطی به داوری نداره اگه روحیه می گرفت خودشو می رسوند به تیلور
  • حقیقت IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    3 0
    قبول کن تاکتیک یزدانی به تیلور نمیرسه و ۸ شکست قبلی اش هم مرتبط و گواه بر اونه ... یزدانی در یک صورت براحتی تیلور رو شکست میده چون انگیزه و زورش از تیلور بیشتره و با مربیگری غلام محمدی و دادن روحیه اونو پیروز میدان خواهد کرد.... درستکار در حد یک مربی درجه ۳ جهانه و غلام محمدی مربی افسانه ای تیم های آزاده .... اگه در المپیک مربی ایران عوض شد خواهیم دید که تیلور هیچی نیست و حسن برنده خواهد بود .... والسلام
  • علیرضا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    26 5
    مگه تو المپیک یزدانی ۶تا از گدیف عقب نبود،آقای درستکار اگه رسول خادم جای شما بود این سالها برنده حسن یزدانی بود نه دیوید تیلور،یزدانی باید درست کچ بشه که متاسفانه شما اینکاره نیستی
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    25 12
    حسن يزداني رو باید کنار بگذارند و نفر دیگری مثل کامران قاسم پور را جایگزینش کنند که میتونه تیلور رو ببره حسن يزداني رو الکی بزرگش کردند
  • ح IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 2
    اصلا اون فن چهار امتیاز .. این آقای ب اصطلاح کشتی گیر ی دونه نمیتونه زیر تیلور رو بگیره... تیلور خوابیده می‌ترسه پشتش بره .... در آخر هم ک ضربه فنیش کرد دیگه هیچ گونه حرف و حدیثی نزاشت ... آقا جان حسن یزدانی تموم شده جایگزینش قاسمی باید بیاد ولی ب ناحق و باند بازی نمیزاره و خدا جای حق نشسته
  • ابراهیم وطن خواه ازجلفای اذربایجان TR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    15 32
    ازنظرماقهرمان واقعی حسن اقامحبوب دلهاست خجالت رابایدداوران وفیلا بکشدوخودتیلورهم می داندکه طلا مال یزدانی بود
  • مرتضی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    22 5
    تنها راه نجارت حسن این هست که درستکار و دبیر دست از سرش بردارن، رسول خادم قهرمان المپیک رو تحویل شماها داد شما از بدو ورود کاری کردین حسن نابود شده دلیلش هم فقط و فقط حسادته ، وزارت ورزش ورود کنه و برای این قهرمان ملی یک مربی و یک بدنساز اختصاصی خارجی استخدام کنه ، اخه چرا باید این نسل ما توسط درستکار نابود بشه
  • سینا IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    26 4
    اقای سرمربی بهونه نیار و تقصیر رو گردن داور ننداز ، تو خودت چیکار کردی برای حسن؟؟؟چه کار مفیدی شما و فدراسیون دبیر انجام دادی؟؟؟یک کشتی گیر بدون تاکتیک رو فرستادی جلوی گرگی مثل تیلور بعد میگی لنگش کن
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    26 7
    بنظرم درستکار در حد و قواره سرمربی نیست . تا دبیر هست وضعیت همینه. فقط فدراسیون رو بزک می‌کنند ...
  • علی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    21 6
    مشکل از کشتی گیران نیست مشکل مربیان هستند که نه از نظر روانی کشتی گیران را اماده نبردهای بزرگ می کنند و نه از نظر فنی خوب کار می کنند
  • پرستو US ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    20 3
    گفتن واژه هایی مثل دلاور و پهلوان بعضی وقت ها به ورزشکار ضربه میزنه.. باید یک نفر محکم به یزدانی بگه تو نه دلاور هستی نه پهلوان.. هیچکش روی تو حساب نمیکنه تا کمی به خودش بیاد..یزدانی میتونه تو مسابقات بعدی قهرمانی جهان و حتی المپیک تیلور را شکست بده.. با برنامه ریزی با آنالیز دقیق و حرفه ای تیلور..با مربیان بزرگ و حرفه ای.. دیگه ی دوره ی دلاور بازی و پهلوان بازی تموم شده..
  • پرستو US ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    3 0
    گفتن واژه هایی مثل دلاور و پهلوان بعضی وقت ها به ورزشکار ضربه میزنه.. باید یک نفر محکم به یزدانی بگه تو نه دلاور هستی نه پهلوان.. هیچکش روی تو حساب نمیکنه تا کمی به خودش بیاد..یزدانی میتونه تو مسابقات بعدی قهرمانی جهان و حتی المپیک تیلور را شکست بده.. با برنامه ریزی با آنالیز دقیق و حرفه ای تیلور..با مربیان بزرگ و حرفه ای.. دیگه ی دوره ی دلاور بازی و پهلوان بازی تموم شده..
  • Threem IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 14
    قبل از اون صحنه حسن یزدانی چه جور کشتی میگرفت بعدش چی شد واقعا این باخت فقط تاثیر اون صحنه بود روحیه حسن یزدانی رو بهم ریخت
  • عشقم حسن IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    3 0
    سلام من یچیزو نمیفهمم حسن تغییر تاکتیک داده بود زیر کتف نمیزد جزیبار ولی آیا کسی که تغییر تاکتیک میده نباید یه تاکتیک دیگه لحاظ کنه اگه خوب دقت کنید توبرگشتا سه بار حسن میتونست خیلی راحت بازیر گرفتن به پاهای تیلور برسه و خاکش کنه ولی دریغ از یه زیر ختی نشونم نداد زیر گرفتنو اون سالی که تیلورو برد بازیر گرفتن برد آخه چرا چرا بایداینجوری بشه باوجود عشقم به حسن اگه کامرانو برده بودن تیلورو خاک مالش میکرد این قول شرف میدم تیلور راه بردن حسن یاد گرفته
  • رومی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 0
    کوچینگ بخش ثابتی از تقلای یک کشتی گیر برای بردن مسابقه است. در این زمینه در سال های اخیر رو به بهبودی نبوده ایم . میانه کشتی که فقط برای نوشیدن آب و عرق بدن را گرفتن نیست. کوچ اگر حرفه ای و نامدار باشد در همان لحظه ریتم نبرد را تغییر دهد .
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    14 5
    چرا دروغ میگی،مجری فن تیلور بود،اول اون زیر گرفت،دستش اگه باز میشد ،حرفت درست بود
  • همایون IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    13 21
    حسن یزدانی برعکس کشتی پارسال خیلی خوب شروع کرد.تیلور کم آورد.ناداوری و حق کشی طلایش رو گرفت.انشاا.. سال دیگه حقش و طلایش رو می گیرد.
  • شلغوم IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    15 5
    نوش جانش حقش بود
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 16
    داوری نابجا تمرکز حسن جون رو بهم ریخت ولی حسن آقا درست تصمیم نگرفت و زورش به نیلور نرسید
  • حامد IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    11 21
    کاملا واضح و آشکار بود که حق حسن یزدانی رو خوردن
  • یزدان US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    10 12
    حسن یزدانی فاتح قلب همه کشتی دوستان ایران است در ورزش هم بردهست هم باخت و پهلوان با زمین خوردن محکمتر و راسخترخواهدشد
  • Ahmad IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 17
    خیلی تابلو بود حق خوری داورا ولی تیم ایرانم از نظر بدنی مشکل داشت همشون یه دقیقه اخر خالی میکرد بدناشون
  • ناشناس IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 6
    اشکال نداره هیچی از ارزشامون کم نمیشه باید قبول کنیم تیلور از حسن سر تره و این که حسن سنش کمتر از تیلور هست
  • حامی IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 4
    دم حسن گرم باخت نوش جونش دوم جهان نه تا قهرمانی دنیا المپیک دست نیافتنی ،دوم شد فدای سرش
  • ابولفضل IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    آقای یزدانی ما همیشه شما رو دوست داریم پس برای شکستت نگران نباش ناداوری کردن حق دیگران رو خوردن سالهاست امریکایی ها دارن انجام میدن بلند شو هنوز خیلی زوده خودت رو بازنده بدونی ما ملتی هستیم که سالیان سال داریم چوب نا عدالتی های بیگانه هارو میخوریم برای ما شما همان شیر بچه مازندرانی
  • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    حسن آقا دمت گرم شیر بچه ایرانی
  • امیر IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    حسن سرسینه محکمی داره ولی پاهاش ضیعیف به نظر من باید بره کشتی فرنگی
  • عبدالله RO ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    همین که احساس میکنی حق کشی شده معلوم است که از روی احساسات حرف میزنی! چرا رسما اعتراض نکردید؟!
  • علیرضام NL ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    کشتی گیر ما خیلی کشتی گیره خوبی هست ولی تو این سالها من فکر میکردم اگر بره رو اشتباه هاش کار کنه حریف تیلورم میشه ولی امروز فهمیدم تا زمانی که تیلور باشه یکه تاز این وزنه اونم با اختلاف کشتی احساسی بدون برنامه هیچی من ندیدم از کشتی گیرمون بعد از عقب افتادن نتیجه حالا یا ضعف مربی اینجا یا کشتی گیرمون به حرف های مربیش توجه نمیکنه و رو دشک کار خودشو میکنه این تیلوری که من دیدم یه وزن بره بالاترم طلا مگییره
  • مهین IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    آقای درستکار دلاور قهرمان شماییدواقای یزدانی وسایر اعضای تیم ورزشی ،خسته نباشید خداقوت، برنده میدان شماوجوانان غیور ایران هستندکه جنگیدیدانشالله سال دیگه وبااستفاده از قوی کردن نقطه ضعفهای کشتی گیران ،شمابرنده خواهیدشددعاگویتان هستیم
  • حسین IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    ایا شماحق اعتراض نداشتی چرا وچرا اعتراض نکردی
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 0
    اینکه حسن یزدانی باخته و از روی احساسات نظر بدم نه اینطور نیست بلکه واقعیت این است که کشتی تیلور از حسن بهتر بود و بهتر است و یزدانی در این وزن مقابل نیلور تسلیم هست و تنها برد خغیف پارسال هم با اقتدارنبود و فقط با هل دادن بود اما بجز تیلور بقیه را راحت میبره ولی شخصیت تیلور هم در ورزش حرفه ای برتر از حسن است و من طرفدار تیلور هستم
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    سرت سلامت پهلوان حسن
  • محمد IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    9 0
    آقای مربی محترم یه بار دیگه فیلم کشتی رو ببین .ورزشکار ما ضربه فنی شده.اگر با امتیاز میباخت مینداختیم گردن دشمن.ولی العان گردن تو هست.که مثل موم کشتی گیر ما تو دست تیلور بود.
  • رضا IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 0
    برادر درستکار خجالت بکشین کاش یزدانی ۱۰هیچ میباخت ولی ضربه فنی نمیشد این دومین باره تو کرمانشاه هم ضربه فنی شده بود قبلا جهانی
  • امیر IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    فنی وعلمی خیلی خیلی باید کار بشه رو بچه ها.علی الخصوص روحیه ای که استرس لعنتی نصف توان رو ازبین میبره.دلم میسوزه واسه حسن هیچکی نمیتونه کمکش کنه.دو روز دیگه المپیکه باز همین آش وهمین کاسه.بقیه اوزان و ولش باید یکی و بیارن که این قضیه تیلورو حل کنه.نابود شد این بچه جلوی این یارو.
  • ناشناس IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 6
    واقعا حق کشی کردن حق آقا حسن یزدانی بزرگ خورده شد
  • ارسام IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 0
    تیلور‌عشق
  • آرمان IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    به نظر من یزدانی روحیه نداشت..چرا وچطورش به خودش مربوط است
  • بابی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    فکرش بکنین سعدلایف هم تواین وزن بوداونوقت اینجوری این دوتامدال میاوردن؟شانس آوردن کشورهای مجارگرج روس ازبک اوکراین ...اصلاتواین وزن خوب نیستن نماینده ۱۰ سال پیششون بیادممکن هردوشون ببازن خوب نیستن که سن مارینوهندمغول بعداین دوتابرنزمیگیرن
  • عزیز اجری IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 1
    آقا جان قبول کنیم پیش تیلور نمیتونه کاری کنه ...اشکال نداره به جای قربانی کردن کامران قاسمپور و بردن به ۹۷ کیلو بیارش ۸۶ بزار با تیلور بازی کنه تیلور از اول برنده بود قیافه حسن رو ببین قیافه تیلور رو ببین
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    3 0
    آقای درستکار ما به داوری نباختیم .ما به خودمون باختیم وتا زمانی که نفر درست سر کار نباشد این داستان ادامه دارد.
  • مجتبی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    کشتی آمریکا اساسا روی بدنسازی کار کرده و شکستهای متعدد ما از آمریکایی ها به همین موضوع برمیگرده. آقای یزدانی در برابر تیلور اعتماد به نفسش را از دست داده و دچار استرس شده و هر سال که به شکستهاش اضافه میشه این استرس بیشتر میشه. شاید واقعا بهتر باشه شخص دیگری در این وزن اعزام بشه. در برابر تیلور مهمترین نکته امتیاز ندادن هست و برای این کار شاید کامران خیلی بهتر از یزدانی باشه.
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 1
    پشت طرفو به خاک مالیده دیگه چه حرفی میمونه؟
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 2
    اشتباه داوری نبود، حقیقت باید بپذیریم یزدانی نمیتونست مقابل تیلور پیروز بشه
  • عباس علمدار IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 1
    ما کلا عادت کردیم حق مون رو نتونیم بگیریم و میخورند ، ببین چطور حق ملت رو میخورند ، هرچند تیلور از یزدانی خیلی سر تر و آماده تر بود ، حقش بود ببره
  • علیرضا IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 3
    درسته اول کشتی تیلور ازترسش آب دهنشو قورت میداد حسن اومده بود ببره ولی ناداوری نزاشت روسها نیستن وداوری کلا تو دست آمریکاییها افتاده متاسفانه اگرروسهابودن نمی گذاشتن حق حسن رو بخورن چون به حسن خیلی علاقه دارن
  • سعید IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 2
    آقا پژمان ضعف خودتو گردن داور نندازو سیاسی ش نکن.
  • سعید US ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    بهانه تراشی نکنید یزدانی در طول مسابقه نتونست یه زیر بگیره... مگه برای پیروز شدن نباید امتیاز گرفت؟ مثل اطری کشتی گرفت
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    خدا حق یزدانی را ازشون بگیرد زنده باشی دلاور وسرفراز
  • ایرانی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    به نظر بنده حسن یزدانی با این سبک کشتی گرفتن اگه بره فرنگی خیلی بهتر ظاهر میشه چون اصلا اهل زیر گیری نیست و فقط زیر کتف میزنه و با بالاتنه سر و کار داره گاردش هم همه ش بالاست همیشه هم با قدرت بدنی حریف هاشو شکست داده ولی هم سنش داره بالا میره و هم تیلور قدرت بدنیش بیشتره و زیرگیریش عالیه و فنی تر هم هست همیشه زور زیاد جوابگو نیست فکر و فن باعث میشه قدرتش در مسیر درست استفاده بشه انشااله ضعف هاش رو جبران کنه و موفق باشه
  • صبوری IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 25
    زنده و سلامت باد دلاور مرد ما قهرمان ما حسن یزدانی
  • yaser barjii IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    به نظر من باید حسن از این وزن بره بالاتر و قاسم پور بیاد تو این وزن مطمعنن قاسم پور تیلور رو شکست میده
  • محمود IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    مربیان عادت دارند که همه اشتباهاتشان رو به گردن داوران بیندازند ،
  • علی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    لعنت به این داوری که واقعا حق یزدانی را خوردن . ولی از یزدانی هیچی گم نمی شود .او قهرمان است.
  • ایرانی با غیرت IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    آمریکا با تقلب و دست بردن در جدول مسابقات و تحت تاثیر قرار دادن قاضی تشک این پیروزی ها را که لیاقت اوست کسب میکند.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    حسن یزدانی تنها بد شانسی اورده که شخصی مثل تیلور در این وزن وجود داره واقعا حیف ۲ تا قهرمان اینطوری در یک وزن باشن اگر هر کدوم در دو وزن جدا بودن حسن یزدانی دیشب پنجمین طلای جهانیش گرفته بود
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    متآسفانه حسن عزیز وقتی امتیاز از دست میده تمرکزشم از دست میده،همین باعث باختش میشه
  • ناشناس NL ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    یک واقعیت زور یزدانی به تیلور نمیرسه دوم حسن روی تشک که اومد باخته بود چون استرس و ترس وجودش رو گرفته بود انقدر این مسابقه رو بزرگش کردن سوم کشتی گیری که حتی یک امتیاز از فن خودش نمیاره چطوری میخواد برنده بشه مگه یزدانی هالک شده زورش به تیلور نمیرسه تا تیلور هست با این وضع یزدانی فکر دومی باید باشه والسلام
  • محمدطاها طحانی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    با اشتباه داوری کسی ضربه نمیشه!!! حالا اگه اختلافشون دو امتیاز بود حق با شما بود حتی اگه اون ۴ امتیازم میدادن باز تیلور جبران میکرد چون وقت دوم کاملا سوار مبارزه بود متاسفانه
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    حسن یزدانی عزیز پهلوان ایران تو را دوست داریم و هرگز نمی خواهیم جز خنده در صورتت ببینیم تو جوانمردانه کشتی گرفتی که با ناداوری به حقت نرسیدی نام تو هم مانند ایران بزرگ در طول تاریخ خواهد ماند
  • حسن‌آقا ماهان IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    حسن خیلی با استرس و عجولانه کار میکنه همین باعث زرنگی تیلور میشه...چقدر تجربه آخه...
  • شریف IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    دقیقا همین طوریکه می گویی است نه در این مسابقات در تمام مسابقاتی که حریف آمریکا یکی است در داوری اعمال نفوذ میشود
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 3
    خداوکیلی چه رویی دارن بعضیها. اصلا اگه حسن میبرد فاتحه کشتی رو باید خودت . حق به حقدار رسید .
  • M/S IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 4
    اصلا باشه باید چهار امتیازو به یزدانی میدادن ولی مگه کشتی با همون نتیجه تموم شد ؟
  • فرید ابادانی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 6
    دقیقا.ولی هیچ چیز از ارزش های حسن یزدانی بعد از این باخت کم نمی‌کند.خسته نباشید آقای درستکار
  • Ms IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    14 3
    تو لحظات اول کشتی یزدانی نسبت به تیلور بهتر بود ولی از لحظه اجرای فن دیگه یزدانی وا داد.اصلا کاری به درست و غلط اون صحنه ندارم.کشتی ۶ دقیقه است و تا ثانیه آخر وقت برای جبران هست.بعدشم باید قبول کرد تیلور عجوبه ای در کشتی هست و شکستش کار راحتی نیست
    • حسن IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      0 0
      بله دقیقا
  • رشید IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    11 6
    همین کارارو میکنید که پیشرفت نمیکنم همیشه دنبال بهونه اید . بابا شونه هاش چسبیدن به تشک . بعدهم خب ضربه شد دیگه داوری رو چرا بهونه میکنی زور این تیلور لعنتی رو نداره تمام
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 4
    لطفا چاپ کنید یه پیشنهاد خوب برای فدراسیون و مربی دارم به جای این بهانه ها فیلم کشتیهای تیلور رو بزارن و ازش کشتی گرفتن یاد بگیرن
  • آزاده IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    14 1
    من هر دفعه مبارزه این دو تا دیدم متوجه شدم تیلور بسیار بسیار باهوش تر از یزدانی هست. یزدانی کشتی گیر بهتری هست ولی تیلور باهوش تره و غیر از توان بدنی از مغزش هم استفاده میکنه. حتی اگر 5 به 1 نتیجه میموند قطعا تیلور بهش می‌رسید. اصلا شگردش اینه طرف رو اولش خسته میکنه آخرش هم ضربه فنی.
  • زندی FR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    10 5
    کدوم داوری؟ هیکل حسن یزدانی نصف شده بود. تغذیه درستی نداره عزیزم. بخدا مقصر مربیه که حسن جلن را در وزن ۸۶ قرار داده و مسئول تغذیه که نون هندوانه و پنیر بهش میدن
  • محسن FI ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    13 4
    علم و دانش و علوم ورزشی احتیاج هست. نه اینکه فدراسیون بی دانشی مثل فدراسیون کشتی ایران
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    15 0
    ذهن کشتی گیر ما بهم ریختست همشون پراز آسیب بودن از کتف تا گردن یه کشتی گیر باید ذهن قوی داشته باشه ،فکر خراب باشه بدن خودشو خالی میکنه .حمایتشون کنید بهشون برسید مشکلاتشون روحل کنید
  • US ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    8 12
    حسن یزدانی فدای ناداوری شدوحقش این نبود داور از نظر روحی یزدانی راشکست داد.خدایی بازی در دست یزدانی بود
  • حامد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    13 3
    آقا نمیتونه تیلور قوی تر هست اینو باید قبول کرد
  • US ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    10 6
    بهانه می‌آورید زور مون به آمریکا نمیرسه چندومین باره یزدانی شکست میخوره اون یک بار شناسی بوده برنده شد اصلأ بدن تیلور ببیند تمام آمریکا ها واقعا کار کردن اگه صد بار یزدانی با تیلور کشتی بگیره می بازه
  • حسن IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    14 2
    تیلور آماده تر بود و مزد زحماتش را گرفت.کاری ندارم که کجایی هست.
  • ساعت شنی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    12 10
    شیر مادر نان پدر حلالت دلاور بازی برد باخت داره
  • پلنگ مازندران IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    11 4
    من یکی از دوستامتو آمریکا زندگی میکنه و کشتی کار میکنه...اون میگه تیلر نصف توان بدنی یزدانی رو نداره ولی فقط و فقط دو برنامه اصلی داره ..یک آرامش در کشتی و دو زیر گیری از حسن
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    6 10
    اولین بار نیست که آمریکا حق ما روضایع میکنه در همه زمینه ها ولی ازنظر ما حسن یزدانی ازهمه لحاظ قهرمان هست ودر دل تک تک ماجای داره ، خدا قوت پهلوان،قهرمان
  • علی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    32 6
    المپیک بعدی هم تیلور می بره . بابا قبول کنین تیلور یه سر و گردن بالاتره
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 10
    خدالعنت کندداوری رو. فهمیدن حسن جلو بیفته کارشون تمومه
  • یک ایرانی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 4
    هر چند از کشتی چیزی نمیدانم اما با دیدار دیشب در بخش اجرای فن از سوی آقای حسن یزدانی و امتیاز دادن بطرف مقابل تعجب کردم؟
    • ali IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      1 0
      مجری فن تیلور بود چون دوخم کامل در اختیارش بود بعد خیلی راحت تونست رو کنه ب پشت یزدانی بره. بیخود جو الکی ندیم.قبل بلزی هم همه هم نظر بودن ک تیلور ب راحتی طلا میگیره.حتی اگه یزدانی ۴ امتیاز هم جلو بود بازم ب این تیلور میباخت
  • رضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    5 5
    سلام داش حسن خیلی دوس داشتنیه و آفرین ک همه تلاششو کرد ولی خدایش زورش ب تیلور نمیرسه بابا دیگ چرا بهانه میارین
    • هەڵۆ IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      0 0
      چون نمیدونین این و میگین عزیزم از یه کارشناس بپرس بعد داوری مشکل نداشت
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    7 14
    اوناییکه یزدانی را کوچیک میکنن ایرانی نیستن
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    4 5
    من دیشب کشتی رو دیدم تیلور فن و اجرا کرد ولی چیزی نمانده بود که خودش غافلگیر بشه و یزدانی هم نتوانست از فرصت استفاده کنه
  • منصور IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    24 5
    آقا باید قبول کرد تیلور قوی تره دیگه اول کشتی و به نفع گرفتن بقیه کشتی چی با حسن همه کار کرد بعد ضربه هم کرد چرا همش احساسی حرف می‌زنیم حسن با تمام کشتی های قبلی خودش با حریفاشو نگاه کنید اصلا به زور عرق کرده چون اصلا عددی نبودن در برابر یزدانی که بخواد به خودش فشار بیاره ولی با تیلور وقت دوم حسن کم آورده بود تیلور بدنش مثل سنگه لامذهب واقعا اجوبس پس قبول کنیم حقش برد بود دوستان
    • اکبر الماسی US ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      0 0
      ترا به خدا یه مربی به روز و جسور و زهر دار بیارید
  • حسن کریمی صدیق IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    حسن یزدانی باید ادامه نمی‌داد.
  • محیا IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    هر دوی اونها تلاش خودشون رو کردن ولی خب بعضی وقت ها ادم کم میاره یا شانس برد نداره ولی خب تیلور هم قوی هر دوشون قوین نباید دست کم گرفتشون و امروز توی گوگل دیدم نوشته بود که تیلور از حسن یزدانی خیلی ممنون چون حسن باعث شد که اون در مسابقه کم نیاره و هر دفعه قوی تر بشه برید خودتون میبینید و متاسفانه مردم کشورما به جای اینکه قهرمان المپیک، کاپیتان تیم حسن یزدانی خوب کشورمون رو تشویق کنن بگن خیلی خوب بود اشکال نداره سال بعد انشالله در المپیک مدال طلا میاری بیشتر تو سری میزنن واقعا درک کنین حال حسن یزدانی رو اون به خاطر خوشحال شدن شماها و مردم کشورش اینکارو میکنه و ناراحت هم بود از اینکه باخته بود و مجری دایره طلایی گفت که حسن یزدانی مثل پارسال که باخته بود 2 روز توی اتاق بود و بیرون نیومد.
  • شهریار IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    حسن جان برای ما همیشه قهرمانی ، پهلوانی ارزشمند تراست تا روی سکو رفتن (قهرمانی) مطمئنآ اسم درخشانت در تاریخ کشورمان جاودانه خواهد ماند و نام پُر آوازات همچنان سینه حرفهایت را شکاف خواهد داد پهلوان
  • حسن DE ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    چه ببره وچه ببازه ،بازهم دوستش داریم ،خسته نباشی دلاور .
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    جناب آقای دبیر... لطفا در کادر تیم ملی کشتی،از مربیان کاربلد و حرفه ای حتی از کشورهای دیگر استفاده کنید...بسیاری از تیم‌ها در کادر مربیان از قهرمانان المپیک وجهان استفاده کردند که توانستند تجربیات گرانبهای خودشان را دراختیار کشتی گیران بدهند و نتیجه گرفتند.جناب یزدانی کشتی رو به مربیان سرمربی تیم باخت چراکه بار فنی آنها در حد جهانی و المپیک نیست و نخواهد شد،جناب یزدانی ۴بار به تیلور باخت،چراکه هر چهار بار بایک شیوه مبارزه کرد،برعکس تیلور.... آقای یزدانی هر وقت چسبیده به تیلور مبارزه کرد،نتیجه رو واگذار کرد.. کمی تفکر جناب آقای دبیر....
  • پارسا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 1
    با سلام خدمت همه من میخوام بدونم کشتی گیری که میخواد قهرمان جهان بشه تو ۶ دقیقه مسابقه نباید به حمله بکنه، آقای مربی تو کل مسابقه تیلور حمله کرد کشتی گیر شما چکار کرد؟؟
  • رضا شفیعی .اردستانی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    پهلوانان هرگز نمیمیرند ....هشتاد میلیون ایرانی با غیرت به اضافه میلیونها تماشاچی و علاقمندان به کشتی باچشمانشان دیدند که چگونه جایگاه قاتل و مقتول را عوض میکنند .در سایر عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و ورزشی و وووو همینگونه حق و ناحقی شده و حق کشی میکند و حق مظلوم چگونه ضایع میشود ...
  • پرسپولیس قهرمان US ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 1
    آقای درستکار نظر شما کاملا بحق ودرسته،درست مثل تکواندو در المپیک که هادی ساعی رودرمقابل لوپز آمریکایی بازوندن،اینجا هم عینا همین کار رو کردن،جهان کشتی یک طلای جهانی به حسن یزدانی بدهکارشد،واقعا باید متاسف بود برای این نوع داوری،مگه داوراوکراینی در المپیک تو کشتی فرنگی سعیدعبدولی رونبازوند؟!بعدا فیلا اون داورروبرکنارش کرد!!چه فایده ؟! اونا بیرون تشک نتیجه رو رقم میزنن،حرومشون باشه
  • یاعلی US ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 2
    واقعا علنی حق حسن یزدانی که حق مردم ایران بود خوردند
  • بهروز IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    چرا واقعیت رو نمیخواین باور کنید قشنگ مشخصه قدرت بدنی تیلور به یزدانی می چربه بدنش مشخصه ورزیده و محکمه درکشتی حرف اول رو قدرت بدنی میزنه
  • سیاوش NL ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 1
    با اینکه صدرصد در مورد اجرای فن آنهم در حالت ایستاده و سر پا از سوی پهلوان حسن یزدانی بارانداز کرد به اندازه سر سوزن شکی نیست و کاملا با نظر تخصصی و کارشناسی خود سر مربی تیم ملی کشتی ایران جناب درستکار موافقم ) این برد تیلور در حقیقت بعلت نا داوری هیئت ژوری داوری و ظلم آشکار آنها در حق امتیاز مسلم حسن یزدانی بود و روحیه تیلور را با اختلاف 5 امتیاز که در سه دقیقه اول عقب‌تر از پهلوان حسن یزدانی بود ، این تخلف آشکار هیئت ژروی داوری بود که نتیجه بازی را بنفع تیلور عوض کردن و ظلم آشکار با وجود ویدئو چک که تمام دنیا به ویژه داوران کشتی دنیا شاهد آن بودن که 4 امتیاز بر حق حسن یزدانی را نادیده گرفتن و نتیجه 6 بر 1 حسن یزدانی را در 3 دقیقه اول بازی بنفع تیلور با عدد 3 بر 2 به نفع تیلور تغییر دادن ، در یک کلام ناجوانمردی و بی انصافی مطلق در حق کشتی‌گیر و پهلوان صفت کشور عزیزمان ایران را اِعمال کردن ،
  • علی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    4 بار ...تیلور استقالی باشه؟😂
  • عباس IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 0
    حسن جان بیا۱وزن پایین ترالان وقت اومدن کامران قاسمپوربه۸۶کیلوچون هیچکس بجزکامران نمیتونه حریف تیلوربشه
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 1
    مرگ بر آمریکا
  • حسین IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    چقدر قضاوت میکنید هرسری هم ببازه اصلا حسن ب تیلور هم نخوره این سری ب ناداوری باخت
  • .... IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    نه داداش ، حسن خان یزدانی بایدخیلی بیشترتمرین کنه
  • کرد لر لک GE ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    1 0
    من خودم کرد و بچه غرب کشور هستم ولی درود بر تمام کشتی گیرانمان بخصوص حسن یزدانی کسی که ایرانی اصل باشه و وطن پرست اینگونه پشت سر کشتی گیرانمان که حتی اگر ببازند حرف نمی‌زند
  • آسو IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 1
    جلو افتادن تو این مبارزه خیلی کلیدی است و باید قبول کرد که داوران تاثیر گذاشتن.ولی در کل مبارزه تیلور بهتر بود.ولی اگر یزدانی جلو می افتاد قطعا مبارزه اش فرق میکرد و ابدا ضربه نمیشد
  • هەڵۆ IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    2 2
    جناب مربی عزیز یعنی واقعا از داوری و قوانین کشتی اطلاع ندارین اگه ندارین که در حد قواره تیم ملی نیستین اگه میدونین و مغلطه بازی در میارین یعنی شهامت اقرار به باخت و ندارین که در هر دو حالت باید جمع کنین و تشریف ببرین عزیز من اگه لابی گری نباشه شما کل زندگیتون دو طلای آسیا بیشتر ندارین و یه المپیک رفتین دوازدهم شدین جمع کن عزیزم
  • حسام.اهواز IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    2 3
    یزدانی برنده این فینال بود هست و خواهد بود. داوری ربطی در نظر ما ایرانیان و جهان نداره. حسن یزدانی برای ما برنده فینال هست.تمام.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین