دانلود قسمت سوم زخم کاری ۲ بازگشت (قسمت ۳ فصل 2 زخم کاری) لینک مستقیم و حجم رایگان!

دانلود قسمت ۳ زخم کاری بازگشت با لینک مستقیم و حجم رایگان، قسمت جدید سریال زخم کاری، قسمت سوم زخم کاری ۲، دانلود زخم کاری ۲ قسمت ۳ با کیفیت بالا، دانلود حلال قسمت سوم زخم کاری، دانلود زخم کاری قسمت سوم، دانلود قسمت سوم سریال زخم کاری امکان پذیر است.

مجموعهٔ نمایش خانگی زخم کاری یا Mortal Wound از محمدحسین مهدویان ساخته 1399 - 1402، یک سریال ایرانی است که به زبان فارسی از 4 June 2021 درحال پخش است. برای دانلود قسمت سوم زخم کاری ۲ با لینک مستقیم، حجم رایگان و کیفیت بالا (480p تا 4K) که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد و تراژدی مکبث از ویلیام شکسپیر است، کافی‌ست بر روی لینک زیر کلیک کرده و کیفیت موردنظر را انتخاب و دانلود کنید:

دانلود قسمت 3 زخم کاری 2

در سریال محبوب ایرانی زخم کاری، بازیگرانی همچون محمدجواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری، سعید چنگیزیان، کامبیز دیرباز، الناز ملک، مهران غفوریان و چندین بازیگر جوان و نوجوان دیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

معرفی سریال زخم کاری: بازگشت (فصل 2 قسمت 3)

دانلود قسمت سوم زخم کاری ۲ بازگشت (قسمت ۳ فصل 2 زخم کاری) لینک مستقیم و حجم رایگان!

زخم کاری یک سریال درام و معمایی نئونوآر ایرانی است که در سال ۲۰۲۱ توسط محمدحسین مهدویان نوشته و کارگردانی شده است. این سریال بر اساس داستان کوتاه بیست زخم کاری محمود حسینی زاد و بر اساس نمایشنامه تراژدی مکبث ویلیام شکسپیر ساخته شده است. این سریال شامل ۱۵ قسمت است و اولین قسمت آن در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ در فیلیمو منتشر شد. فصل دوم با عنوان «بازگشت» در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ شروع به پخش کرده است که از لینک بالا می توانید قسمت سوم و قسمت های قبل زخم کاری بازگشت را دانلود کنید.

داستان فصل اول زخم کاری

در داستان کوتاه زخم کاری 1 این چنین آمده است: مالکی یکی از مدیران یک شرکت موفق است که توسط ریزابادی اداره می‌شود. ریزابادی به او دستور می‌دهد تا یک قرارداد بزرگ نفتی را با نروژی‌ها مذاکره کند. پس از امضای قرارداد، نروژی‌ها می‌خواهند مبلغ قرارداد را که چند میلیون دلار است، به حساب شرکت منتقل کنند.

داستان فصل دوم زخم کاری

بنابر گزارش های دریافت شده از کاربران و شرکت سازنده این سریال، داستان زخم کاری: بازگشت (فصل دوم – جدید) به این شکل آمده است:

  • میثم که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی برای سروسامان دادن به اوضاع...اما این تمام حقیقت نیست!
  • میثم علیرغم میلش تسلیم سمیرا شده و حضور طلوعی را در هلدینگ می‌پذیرد. طلوعی به میثم و سمیرا پیشنهاد مشارکت در یک پروژه‌ی عظیم را ‌می‌دهد. او در ادامه پا را فراتر گذاشته و درخواست دیگری را مطرح می‌کند که میثم شوکه می‌شود!

امتیاز و نظرات کاربران درمورد زخم کاری 2 قسمت سوم

کاربران شبکه های اجتماعی مانند توییتر، تلگرام یا اینستاگرام و حتی در سایت های خبری و مجله ای که درمورد فیلم و سریال محتوا تولید می کنند، در مورد قسمت سوم زخم کاری نظرات و امتیازات جالبی داده اند که در ادامه به امتیازات و برخی از نظرات اشاره می کنیم:

قسمت اول سریال زخم کاری 2 توانسته با 132078 رای امتیاز حدودی 94 درصد و قسمت دوم زخم کاری 2 توانسته با 103109 رای امتیاز حدودی 95 درصدی را کسب کند.

با توجه به امتیاز های فوق، مشخص است قسمت 3 زخم کاری 2 هیجانی تر و جدی تر از قسمت های قبلی و بهتر خواهد شد؛ همانطور که می دانیم در پایان قسمت دوم فصل 2 زخم کاری، ناصر ریزآبادی به دست سمیرا و طلوعی کشته شد و طوری صحنه سازی شد که انگار ناصر با مصرف بیش از حد مواد، اُوِردوز کرده و فوت کرده است و سپس یک سکانس از پشت سر مالکی (با بازی جواد عزتی) را نشان داد که از این قضیه بسیار خوشحال شده است! در قسمت سوم زخم کاری احتمال میدهیم مالکی خود را نشان دهد و سریال جدی تر شود.

نظرات کاربران که در فضای مجازی و سایت های مجله ای منتشر شده است:

دانلود قسمت سوم زخم کاری ۲ بازگشت (قسمت ۳ فصل 2 زخم کاری) لینک مستقیم و حجم رایگان!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1815648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =