کف شکنی چاه کشاورزی در توکهور میناب ۳ قربانی گرفت؛ پایان عملیات خروج اجساد دو کارگر مقنی از قعر  چاه

عملیات سخت و نفس‌گیر خارج کردن پیکر بی‌جان  دو نفر از چاه  عمیق کشاورزی بخش توکهور شهرستان میناب به پایان رسید. دو مقنی افغان  دو روز  قبل در چاه کشاورزی به عمق ۱۱۰ متر  فوت‌شده بودند ولی خروج آن‌ها به دلایلی ایمنی امکان‌پذیر نبود. تا اینکه از ساعت 6صبح امروز عملیات  با حضور تیم‌های ازنیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی، اورژانس و تیم ها   HSE پالایشگاه نفت بندرعباس و شرکت گاز و همچنین نیروهای مردمی آغازو دقایقی قبل پایان یافت. اجساد از چاه بیرون آورده شدند.

به گزارش خبرآنلاین، «مجید سلحشور»، فرماندار میناب درباره جزئیات این عملیات گفت: چهارشنبه‌شب گذشته یکی از کارگران برای عملیات کف شکنی و ته زنی ، وارد چاه عمیق کشاورزی در روستای امیرآباد با قطر یک و نیم متر شد ولی آنجا جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: بامداد روز بعد تیم امداد و نجات آتش‌نشانی بندرعباس وارد این منطقه شد ومتاسفانه آتش‌نشان «فواد اورنگی » هنگام تلاش برای خروج پیکر آن کارگر در آنجا جان سپرد.

سلحشور اضافه کرد: پس از جان باختن و خروج پیکر این آتش‌نشان، هرگونه عملیات در محدوده چاه تا زمان رسیدن امکانات و تجهیزات ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه سومین قربانی حدود ۳۵ ساله با اصرار خود به درون چاه رفت که همکارش را نجات دهد گفت: این فرد نیز درون چاه فوت کرد و تعداد قربانیان این چاه به سه نفر رسید.فرماندار میناب افزود : از ساعت ۶ صبح امروز عملیات فشرده و کار تیمی و مردمی شروع شد تا اینکه در ساعت 11 و 30 دقیقه ظهر اجساد از چاه خارج شدند.

سلحشور عنوان کرد: اجساد برای انجام اقدامات قانونی به پزشک قانونی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه علت‌های مختلفی مانند گازگرفتگی و برخورد با دیواره‌های چاه و... وجود دارد یادآور شد: تشخیص علت اصلی این حادثه، منوط به جواب پزشکی قانونی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1816564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =