۲ نفر
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
افت قیمت خودرو تمام رنگ

در این نوشته براورد حدودی برای محاسبه قیمت خودروهای تمام رنگ را ارائه میکنیم.

بسیاری از خریداران خودرو برای خرید خودرو نیاز به کشف قیمت دارند و این مورد در خودرو های تمام رنگ و یا دور رنگ دشوار تر است.

میزان افت قیمتِ خودروهای تمام رنگ

افت قیمتِ خودرو بعد از تصادف، به میزان خسارت وارده به خودرو و نوع تعمیراتی که برای بازسازی خودرو انجام شده است، بستگی دارد. در برخی موارد، افت قیمتِ خودرو بعد از تصادف ممکن است به حدی بالا باشد که ارزش بازسازی آن از ارزش بازاری آن کمتر شود. در برخی موارد دیگر، بازسازی خودرو به گونه‌ای انجام می‌شود که ارزش بازاری خودرو پس از تصادف تقریباً حفظ می‌شود.

تصادفات شدید ممکن است باعث شکستگی و خرد شدن قطعات مختلف خودرو شوند، به طوری که گاها بخش‌هایی از ماشین نیاز به تعویض پیدا می‌کند. همچنین در برخی موارد می‌توانیم شاهد جوشکاری قسمت‌هایی از ماشین مانند سقف و گلگیر عقب یا تعویض پیچی برخی قطعات مانند درب‌های اطراف یا کاپوت جلو باشیم. در برخی موارد هم تعمیر قطعات خودرو پس از تصادف ممکن است به گونه‌ای باشد که نیاز به رنگ‌آمیزی داشته باشد. در این صورت، خودرو به صورت دور رنگ یا تمام‌ رنگ، رنگ می‌شود و طبیعتا این تغییرات باعث می‌شوند تا بر روی ارزش بازاری خودرو تاثیراتی گذاشته شود. به طور مثال اگر تصادف به قدری شدید باشد که ماشین به صورت تمام‌رنگ رنگ شود، می‌توانیم افت قیمتی در حدود 20 تا 30 درصد را شاهد باشیم و اگر به صورت دور رنگ، رنگ شود (یعنی سقف ماشین بدون رنگ و اطراف ماشین رنگ‌زده)، افت قیمتی ۱۵ تا ۲۵ درصدی را شاهد خواهیم بود. البته این افت قیمت به عواملی از جمله نوع خودرو و سال ساخت بستگی دارد.

فروشگاه قطعات خودرو یکی از مهمترین مراکزی است که در آن‌ها تعمیرات و تهیه‌ی قطعات فابریک خودروها ارائه می‌شود. این فروشگاه‌ها معمولاً قطعات اصلی و یدکی خودروهای مختلف را ارائه می‌دهند و می‌توانند به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای تعمیر و نگهداری خودروها به شمار بیایند.

اگر شما به دنبال یک فروشگاه قطعات خودرو با کیفیت و قابل اعتماد هستید، فروشگاه قطعات خودروی «پارس قطعه» اولین و گسترده ترین شبکه تامین قطعات بدنه رنگ فابریک و قطعات بدنه رنگ کوره ای در ایران است که قطعات خودرو را به صورت خام و رنگ شده به مشتریان عرضه می‌کند.

برای تهیه قطعات خودرو باید به چند نکته توجه کنید. اولین و مهم‌ترین مورد، اطمینان از ارائه قطعات اصلی و یدکی خودروهای مختلف است. برای این منظور، بهتر است از فروشگاه‌هایی استفاده کنید که با شرکت‌های تولید کننده قطعات خودرو همکاری دارند و قطعات اصلی را ارائه می‌دهند. دومین مورد، قیمت قطعات و آخرین مورد خدمات پس از فروش این قطعات است. بهتر است از فروشگاهی استفاده کنید که خدمات پس از فروش خوبی دارد و در صورت نیاز به تعمیرات و نگهداری، به شما کمک می‌کند. فروشگاه پارس قطعه با پانزده سال سابقه کاری دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و پلیس فتا و همچنین نماد ساماندهی کسب و کار از وزارت ارشاد است. همچنین نماینده مستقیم ایساکو در شرق کشور است. این فروشگاه دارای بیش از 10 شعبه در سراسر کشور است و به صورت حضوری و آنلاین به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کند. به منظور دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت پارس قطعه یا شعبات این فروشگاه در سراسر کشور مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1816587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =