جان لسه‌تر به همراه تعدادی دیگر از چهره‌های معروف پیکسار به استیو جابز ادای احترام کردند.

به گزارش خبرآنلاین، جان لسه‌تر، رئیس بخش خلاقیت‌پردازی پیکسار سه‌شنبه پس از دریافت ستاره‌ای در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود به استیو جابز، یکی از موسسان «اپل» ادای احترام کرد.
 
لسه‌تر در حالیکه اشک چشمانش را گرفته بود به یاد تنها درخواست جابز از او و دیگر کارکنان پیکسار افتاد: «عالی کار کنید!» جابز مدیرعامل پیکسار و عضو هیئت مدیره دیسنی بود.
 
او به یاد جابز گفت: «اگر استیو نبود، پیکساری هم وجود نداشت. این فیلم‌ها هم وجود نداشت. یادش گرامی باد.» پیکسار تولیدکننده آثار پرفروش و مهمی مثل «داستان اسباب بازی» و «ماشین‌ها» و دنباله‌های آنها است.
 
جابز پنجم اکتبر در سن 56 سالگی درگذشت. پیکسار پس از درگذشت او در صفحه اصلی خود عکسی از جابز در کنار اد کت‌مول (از مدیران پیکسار) و لسه‌تر در یک سالن خالی سینما منتشر کرد.
 
 
لسه‌تر دو هزار و پانصد و چهل و سومین نفری است که در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود دارای ستاره شده است. این کارگردان در صحبت‌هایش از خانواده، همکارانش و به ویژه اد کت‌مول تشکر کرد.
 
کارگردان «ماشین‌ها 2» اعتراف کرد سال 1964 وقتی هفت ساله بود به همراه خانواده‌اش از ویتی‌یر در کالیفرنیا راهی سفر شدند تا فیلم موزیکال «مری پاپینز» را در سینما ببینند. لسه‌تر افزود هرگز دیدار از بولوار هالیوود و تماشای ستارگان سینما را فراموش نکرده است.
 
در این مراسم دان ریکلز (صداپیشه «داستان اسباب بازی») و جان راتزنبرگر (صداپیشه نقش‌های مختلف در تمامی فیلم‌های پیکسار) نیز سخنرانی کردند.
 
اوئن ویلسن (صداپیشه در «ماشین‌ها»)، بانی هانت (صداپیشه «ماشین‌ها»)، پتن اوسوالت (صداپیشه «راتاتویی»)، امیلی مورتیمر (صداپیشه «ماشین‌ها 2») و چیک مارین (صداپیشه «ماشین‌ها») حضور داشتند.
 
هالیوودریپورتر / 1 نوامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =