پیام تشکر و قدردانی مناف هاشمی از اعضای کاروان و دست اندرکاران

دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی ایران به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در پیامی از اعضای کاروان و دست اندرکاران تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین به هانگژو؛ سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی ایران به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو بعد از برگزاری مراسم رژه در پیامی از کلیه اعضا، دست‌اندرکاران و به‌ویژه کادر خبری و رسانه‌های اعزامی به مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:
با عنایت پروردگار مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با نظم، برنامه‌ریزی و سلیقه مثال‌زدنی کشور میزبان با شکوه فراوان برگزار شد.
اینجانب برخود لازم می‌دانم در وهله اول از مدیریت، متانت و راهنمایی‌ها و تمهیدات مدبرانه محمود خسروی‌وفا رییس محترم کمیته ملی المپیک سپاسگزاری نمایم.
قطعا جای ایشان در کنار کاروان بسیار خالی بود و امیدواریم طی روزهای آینده شاهد حضور ارزشمند ایشان در کنار کاروان باشیم.
همچنین مراتب سپاس خود و کمیته ملی المپیک را از مقام عالی وزارت ورزش وجوانان، کلیه روسای فدراسیون‌های ورزشی اعزامی، کادرفنی و اجرایی تیم‌های ملی و همه دست‌اندرکاران کاروان ورزشی شهید حججی اعلام می‌نمایم.
حضور پررنگ دختران و پسران عزیز کشورمان در رژه افتتاحیه باپوشش و ظاهری مناسب و مرتب در میان کشورهای شرکت‌کننده شاخص بود و با لطف خداوند و هماهنگی‌های قبلی رژه کاروان ایران اسلامی با صلابت و بدون هیچ‌گونه حاشیه برگزار گردید و امیدواریم با یاری پروردگار، مردم عزیز کشورمان شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران‌مان با شعار «ایمان، ایران و افتخار» باشند و شاهد اهتزاز مستمر پرچم عزیزمان در هانگژو چین باشیم.
یا علی مدد
سید مناف هاشمی
دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو
(کاروان جوان پهلوان شهید حججی)

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1817053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =