۰ نفر
۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸

فارس نوشت:

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه امسال 30 هزار راس گوسفند زنده در تهران توزیع می‌شود، گفت: اوج قیمت گوسفند زنده در روز قربان هم بالاتر از کیلویی 7 هزار و 500 تومان نخواهد بود و حتی احتمال کاهش قیمت هم هست.
علی‌اصغر ملکی گفت: در حال حاضر قیمت یک کیلوگرم گوسفند زنده به صورت تکی کیلویی 6.5 الی 7هزار تومان و به صورت عمده کیلویی 6 هزار و 300 تا 6 هزار و 500 تومان خرید و فروش می‌شود.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی همچنین افزود: قیمت گوشت گوسفندی شقه در قصابی‌های شهر تهران بین 15 تا 15 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود اما به تناسب تقاضای نوع گوشت از سوی مشتری احتمال افزایش قیمت وجود دارد.
ملکی همچنین گفت: 30 هزار رأس دام برای عرضه در عید قربان در 14 نقطه تهران و میادین شهرداری پیش‌بینی شده و همچنین در کاروانسراهای اطراف شهر هم در آماده باش کامل برای عرضه گوسفند زنده هستند.
وی گفت: امسال قیمت پایه برای گوسفند زنده در نظر نگرفتیم زیرا اعتقاد داریم به دلیل یکسان نبودن وزن و جثه دام احتمال سوء استفاده و اضافه کردن قیمت وجود دارد.
ملکی با بیان اینکه گوسفند زنده نسبت به سال گذشته گران‌تر نخواهد بود، گفت: حتی در روز عید قربان نیز احتمال بالاتر از 7500 تومان وجود ندارد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: با توجه اینکه احتمال بارش روزهای شنبه و یکشنبه با توجه به پیش‌بینی هواشناسی وجود دارد حتی احتمال کاهش قیمت گوسفند زنده نیز هست.
 قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله خالص نیز در تهران کیلویی 13 هزار تومان است.

/39/39

کد خبر 181717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =